Gjest Tørr-hud-jente Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Ja, jeg trenger tips til en krem som gir ekstremt god fuktighet og reparerer sterkt uttørret hud. Jeg har vært på brasiliansk voksing og bak, ja der skinkene møter lårene kan en vel si - vanskelig å forklare har jeg nå fått ekstremt tørr hud. Huden er ekkel å ta på og vil liksom ikke bli fin... Har prøvd både Ceridal, Zink salve, Helosan, Dove Body Silk og noen få kremer til - ingen vil gjøre meg fin og slik jeg har vært i huden.... Håper dere har noen gode tips til ekstremt gode fuktighetskremer som kan gjenopprette huden fin? Gjerne en type som er lett å få tak i .....
LilleBille Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Har du prøvd alovera-gel. De selger flere typer på bl.a. Vita - de er helt supre for sår hud etter barbering.
Gjest Tørr-hud-jente Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Ja, det glemte jeg... selvfølgelig har jeg forsøkt Aloe Vera gel type (98%). Det hjalp ikke stort, den legger seg jo fuktig på huden, tørker og er så som en hinne på huden - på en måte..... Har også forsøkt jojoba olje og dette skal jo være meget bra, men ikke stor hjelp her heller... Trenger altså en skikkelig super-god-krem som er fuktgivende og som lindrer skadet/tørr/sår hud.... Takker for alle supre innspill
Gjest a. Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Hva med denne A-kremen som de selger på apoteket? Den funker visst på alt fra barnerumper til eksem.
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Elisabeth Arden eight hour cream... ingen over, ingen ved siden....
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Hold deg unna Eight Hour, den gir ingen fuktighet whatsoever. Jeg vil anbefale en krem som heter Epitheliale fra Aderma, som du får på apoteket, Den lukter litt rart, og kommer i en bitteliten tube, men gud, som den hjelper sår hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå