Søtpotita Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 På onsdag er Motepolitiet tilbake på TvNorge Gledar meg kjempemykje Nokon som veit om det er heilt nye episodar? Reknar med det er det, men spør likevel
Søtpotita Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2006 Er det den norske eller engelske versjonen? ← Den engelske versjonen med Trinny og Susannah
Gjest allium Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Da har jeg en pause i eksamenslesingen også.
Søtpotita Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2006 Og det er den versjonen som varar i ein time!
Ginen Skrevet 28. mai 2006 #8 Skrevet 28. mai 2006 Så gøy!!! Skikkelig hjernedød underholdning strengt tatt, men herlig oppfriskende! Liker de to bertene kjempegodt! Og greit med noen tips!
Catzy Skrevet 31. mai 2006 #16 Skrevet 31. mai 2006 Oppdaget dette i dag. Whoho! Digger den serien. Hun eldste av damene så veldig mistilpasset ut en god stund, men så ble hun også fornøyd. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #17 Skrevet 31. mai 2006 Stakkar, fikk helt vondt av hun ene i dag... ← Hvis du mener hun eldste, så ble hun jo ihvertfall kjempefin til slutt
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #18 Skrevet 1. juni 2006 Noen som vet om dette går i reprise? Har prøvd å se på programmesidene på Tv Norges hjemmeside,men finner det ikke. Håper litt at jeg skal ha klart å overse det, fordi jeg gikk glipp av siste halvdel i går, og vil veldig gjerne se det
Charmina Skrevet 1. juni 2006 #19 Skrevet 1. juni 2006 Kjempebra at de er tilbake! Kunne godt tenkt meg en dag med de damene selv jeg! De i går ble jo bare så fine.
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #20 Skrevet 1. juni 2006 Noen som vet om dette går i reprise? Har prøvd å se på programmesidene på Tv Norges hjemmeside,men finner det ikke. Håper litt at jeg skal ha klart å overse det, fordi jeg gikk glipp av siste halvdel i går, og vil veldig gjerne se det ← Det ser ikke ut som det går i reprise Har sjekket tv- guiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå