Gjest care Skrevet 9. desember 2002 #1 Del Skrevet 9. desember 2002 ...bruker du de? Vist du om de? Ikke jeg. http://www.chatlist.com/faces.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 10. desember 2002 #2 Del Skrevet 10. desember 2002 Kjekt å ha dette her. Takk for tipset, Care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 10. desember 2002 #3 Del Skrevet 10. desember 2002 kunne noen av dem, men ikke på langt nær alle... men kjekt å ha, kan sikkert brukes en vakker dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. desember 2002 #4 Del Skrevet 10. desember 2002 Wow! Litt av ei liste! Bruker en brøkdel av dem, men kan kanskje lære meg noen flere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. desember 2002 #5 Del Skrevet 10. desember 2002 Mange av tegnene hadde visst flere betydninger, de var gjentatt flere ganger nedover lista.. nei, jeg holder meg til de gode gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 10. desember 2002 #6 Del Skrevet 10. desember 2002 Less is more ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. desember 2002 #7 Del Skrevet 11. desember 2002 Må jo nesten ha med meg lista for å se etter hva det betyr hvis noen begynner å sende sånne avanserte til meg. Holder meg til de gode gamle jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå