Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Har bare et par små spørsmål til dere som benytter graviditetsforumet.. Hvor gamle er dere, er du gravid, prøver, eller bare liker å titte innom??

Jeg er selv 21, og prøver...

Koz.. :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg er 23, jeg er... "ønskeprøver". dvs, jeg prøver slett ikke, jeg spiser p-piller, men jeg ØSNKER meg en baby, så jeg håper å overtale sambo til å droppe pillene i løpet av 2003...

Jeg liker å titte innom, nettopp av denne grunn. Det har jeg gjort i et år eller to da, på dette og andre graviditetsforum rundtomkring på nettet. Jeg trur jeg vet ganske mye om å prøve, om å håpe. Om tegn på EL, og teng på graviditet. Om ting som kan skje i løpet av et svangerskap... Ja, jeg har lest om det meste, men ikke opplevd noe av det...

Vel, det var meg.

Skrevet

Jeg er 24, og snart prøver :D Vi skal begynne prøvinga ved skoleslutt i vår. Da er vi begge nyutdanna, og da er det ingen vits i å vente lenger. (Jeg har allerede jobb, så biten med lønn under permisjon er i boks!)

Dette har jeg venta på lenge :roll:

Skrevet

Jeg er 23, og vi kommer til å begynne å prøve i løpet av 2003.

Derfor titter jeg innom her av og til for å få et inntrykk av hva som venter meg, både fysisk og psykisk med tanke på prøvedtid og en eventuell graviditet.

Hilsen Lereè

Gjest Zalomine
Skrevet
Hei.  

Jeg er  år, og gravid i uke 22 :lol:  

Mvh. Cat

Jeg er år? Sa oss lite....

Skrevet

Jeg er 20 år, og har vært uten prevansjon i 2,5 år....

Har vært "aktiv" prøver det siste året.

*klem*

Skrevet

jeg er 26 år og han blir 30. Vi er begge i fast jobb og har vært det i noen år, håper og prøver masse!!

Skrevet

Jeg er 23 år og gravid i 32 uke, straks 33 ! :blunke:

Skrevet

Jeg er nærmere 21 enn 20år og titter innom av og til :) Føler meg ikke klar til barn, hverken psykisk eller økonomisk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 28 år og er innom forumet titt og ofte.

Vi har så vidt bynt å prøve på nr 3, men det haster ikke så vi tar det som det kommer. :wink:

Gjest Juli-79, ikke innlogget
Skrevet

Jeg er 23, han 24. Jeg er i fast jobb, han student (ferdig om vel 1 1/2 år). Har vært prøvere siden august i år.

Skrevet

Jeg er 29 og gravid i uke 8, med nummer 2. Nummer 1 er 3 år

Skrevet

jeg er 37 år er gravid i 33 uke med nr 4 er her dagligt

Skrevet

Jeg er 28 og har to barn fra før. Prøver nå på nummer tre..... Ventetiden kan være lang. :wink:

Skrevet

Hei !

Jeg er 29 og gravid med nr 2. Nr 1 er 5 år og jente. Mannen min er 34år.

Fish 34+2

:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...