Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Trenger solist i Trondheim! Noen som vet av noen, evt. som synger selv? Og hva er prisen? Skal ha en solist til å synge "vår" sang til brudgommen etter jeg har holdt talen min!
Sun Mei Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Hva med å ta kontakt med ett kor i byen og høre om de har en solist som kan ta et slikt oppdrag?
Rioja Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Nå vet ikke jeg hva du er ute etter; mann, dame, ung, gammel... Men jeg vet at det finnes mange flinke ungdommer som gjerne vil tjene noen kroner. Jeg har et søskenbarn i Nidarosdomens pikekor som sang i mitt bryllup, og det var fantastisk flott! Så jeg tror, som Sun Mei, at det og kontakte et kor er smart! Lykke til!
superlove Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Her var det gode ideer Hvilken pris er vanlig om f.eks en musikk student synger? Og hvordan vet jeg at det er bra?
flickan Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 Jeg er student her og hører ofte studentkorene synge. Mitt tips er å spørre noen i småkorene Candiss, Pirum eller Knauskoret De har sikkert noen tips om hvem som kan ta sånne oppdrag. Jeg kan heller ikke tenke meg at de er dyre. Ellers hører alle disse korene til storkorene TKS (Trondhjems Kvinnelige Studentersanforening) og TSS (Trondhjems Studentersangforening)
ija Skrevet 29. mai 2006 #9 Skrevet 29. mai 2006 http://www.ad-libitum.no/kontakt.htm Her finner du også ett kor i Trondheim som leier ut solister i bryllup. Tenkte muligens å kontakte de selv. Ellers var tipsene til Bare Bea gode.
superlove Skrevet 30. mai 2006 #10 Skrevet 30. mai 2006 Vil bare si at jeg tok kontakt med korene, og fikk masse respons! Så det er gode tips! For andre som trenger solister i tr.heim, kontakt disse korene så får du masse god hjelp. Du har solister som både synger og spiller f.eks gitar/piano! og ikke minst rimelig
miesol Skrevet 19. juni 2006 #11 Skrevet 19. juni 2006 Jeg aner ikke om disse driver med slike oppdrag (og jeg tipper at de isåfall ikke er særlig rimelige..), men jeg vil bare si at "Trondheim Voices" er vanvittig flinke sangere! Om ikke annet kan dette være et tips om at hvis man kommer over en konsert med disse damene er det absolutt noe det er verdt å få med seg!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #12 Skrevet 19. juni 2006 Hva med vokalist fra et eller annet band? Dama i Lumsk har f.eks fantastisk stemme... Mange er positive til å stille opp på sånt!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #13 Skrevet 19. juni 2006 Lumsk med sin opera-jodler? Da ville jeg heller satset på Gåte-Gunhild. Hun kan synge i forskjellige sjangre og er veldig flink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå