Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er ingen fetisj-tråd, jeg er bare nysjgerrig :ler:

Hvordan sko bruker dere mest? Høye heler? lave heler? joggesko?

Bruker dere forskjellig på jobb og privat?

Selv bruker jeg ganske mye sko med høye heler både i privatlivet og på jobb:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På jobb går det nok i sandaler (helsevsn.). Men ellers går jeg med høge hæler. Dersom jeg vet det blir mye tråkk, f. eks på shopping o.l., så bruker jeg jo flate da. Ut på byn: Hæler. Liker sko jeg :sjenert:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Høye hæler hvis jeg ikke skal gå så veldig mye, lave hvis jeg skal det :)

Gjest Virvel
Skrevet

Det går vel mest i joggesko. Om sommeren bruker jeg også en del slippers, ballerinasko eller mokasiner, og om vinteren varme (helst lave) støvletter.

Skrevet

Jeg bruker sandaler på jobb... Eller bruker jeg for det meste joggesko (slike hivte adidas med sorte striper..) Ute på byen bruker jeg sko og støvletter med hæler..

Skrevet

Sneakers :)

Skrevet

Bruker fast to merker Converse og Underground :hjerte:

Men har jo endel støvletter og mer "feminine" sko også og de kjøper jeg litt overalt!

Elsker sånne sorte kinasko!

Uansett så er sko kjempeviktig i min verden, har sikkert 30par eller no, må matche klærne vettu! ;)

Skrevet

Jeg liker best lave sko, og går mye i forskjellige joggsko, har X antall par. Men er også glad i sandaler og mokkasiner på sommeren, synes sommerens skomote byr på mye fint.

På jobb så bruker jeg marsjstøvler, og de er forbeholdt jobb (og kanskje en tur i marka) ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

Stort sett sneakers, om vinteren støvletter nesten uten hæl.

En gang i blant sandaler med hæl (aldri spikerhæl, det kan jeg ikke gå på)

Og om sommeren stort sett badetøfler (sånn vanlige adidas gummi/plast slipperser)

Skrevet

Hvordan sko? Heter det ikke hvilke?

Men uansett, jeg går mest med joggesko, vinter som sommer. Eller sandaler uten hæl. Jeg er ganske lang og mannen min er en del kortere enn meg, så det blir helst sko med liten eller ingen hæl.

Skrevet

Jeg har endelig begynt å bruke sko med høy hel igjen, mannen er like høy som meg, så jeg har følt at jeg ikke kan ha høye heler. Da han valgte ut to par søte sandaler med høy hel til meg i Frankrike i påsken, byttet jeg oppfatning. Siden da har jeg kjøpt flere par høy helte sko, jippi :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker mest joggesko. Har en del sandaler og støvletter også, men de står for det meste i skapet.

Skrevet

Converse! Stort sett.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har noen sko par for å si det slik.... (I alle fall i følge min mann :ler:)

Men de jeg alltid bruker mest, er de som er best å gå i. Gjerne noen som har litt tykk såle, men litt flat. Høye hæler er jeg litt dårlig på, men jeg prøver å bli voksen nok til å begynne å gå med de, for det er så lekkert. Så da har jeg noen par med det også. Ellers så går det i sandaler i alle mulige former om sommeren.

Om vinteren bruker jeg nesten alltid støvletter. Har en del par, så jeg har noen å skifte mellom. Har også et Dr. Martens par som brukes mye.

Sko jeg aldri bruker der i mot er joggesko.

Gjest Rognebær
Skrevet

Jeg bruker stort sett komfortable, men kule sko.

Har en del par Campers, de er gøyale og fargerike og duger til det meste!

Orker ikke gå med høye hæler annet enn til fest, jeg blir helt utslitt. :ler:

Skrevet

På sommeren går det stort sett bare i flip flapper, elsker de. Bruker sko med hæl når jeg skal på fest eller lignende.

På vinteren bruker jeg støvletter med hæl.

Jeg elsker sko og har en del, men har mine klare favoritter og, som jeg gjerne skulle hatt flere av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...