Gjest gjesta Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Jeg føler meg inspirert av diverse moteblader, og har svært lyst på en rød leppestift. Problemet er at jeg ikke har brukt leppestift på flere år. Har rett og slett ikke peiling på gode leppestifter Er det noen her som har noen gode tips? Det jeg er ute etter er altså en rød leppestift. Den må være matt og fuktgivende. (Vil gjerne bestille på SN).
Gjest Sabia Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Jeg liker Estee Lauder sine! Har ikke nr på en rød, men merket er bra.
Gjest a. Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Sjekk ut Chanels leppestifter. De er kjempebehagelige, myke og veldig flatterende. Jeg liker Hydrabase-leppestiftene best, men har lyst til å prøve de nye Rouge Allure også - de ser veldig fine ut.
Mini_me Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Jeg liker godt de tynne leppestiftene til Lancome. Aner ikke hva de heter...
Gjest gjesta Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Jeg liker Estee Lauder sine! Har ikke nr på en rød, men merket er bra. ← Ser det er flere å velge mellom fra Estee Lauder (Blant annet "Pure Color", "Sumptuous Lipstick", "Go Pout Lip Color" og "Electric Intense Lip Creme"). Hvem liker du best?
Gjest gjesta Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Sjekk ut Chanels leppestifter. De er kjempebehagelige, myke og veldig flatterende. Jeg liker Hydrabase-leppestiftene best, men har lyst til å prøve de nye Rouge Allure også - de ser veldig fine ut. ← Wow, Hydrabase fantes i mange farger på SN! Er det mye fargepigment i disse? (Har ganske mørk farge på egne lepper).
Gjest a. Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 Wow, Hydrabase fantes i mange farger på SN! Er det mye fargepigment i disse? (Har ganske mørk farge på egne lepper). ← Ja, de er ganske pigmenterte, men samtidig myke. Ikke scary, liksom. Tror jeg ville gått for Barcelona Red. Hvis du skal bestille uprøvd på Strawberrynet, kan jeg også anbefale MAC Redwood. Den er RØD men samtidig litt lett - veldig lekker. Den er rødere enn det ser ut til på skjermen - ikke rosa, som man kan få inntrykk av.
Zest Skrevet 28. mai 2006 #8 Skrevet 28. mai 2006 Chanel Hydrabase i fargen Fire er en super knallrød leppestift. Hvis du fyller inn leppene med leppeblyant i samme farge før du tar den på, sitter den hele kvelden. Rouge Allure er også god, men mye lettere enn Hydrabase.
Dagensdiva Skrevet 28. mai 2006 #9 Skrevet 28. mai 2006 Liker dior også jeg...men estee lauder er også en vinner hos meg..
Gjest gjesta Skrevet 28. mai 2006 #10 Skrevet 28. mai 2006 Mange takk for gode tips! Nå har jeg i alle fall noe å gå etter
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Jeg klarte ikke å vente, og endte opp med å bestille en fra MAC - uprøvd. Venter i spenning! Noe må man jo unne seg i disse hektiske studie innspurtstider. MAC kunne jeg jo ikke testet i parfymeriet likevel Takk for alle innspill! Skal sjekke ut forslagene deres ved neste parfymeribesøk!
Gjest Sabia Skrevet 30. mai 2006 #13 Skrevet 30. mai 2006 Ser det er flere å velge mellom fra Estee Lauder (Blant annet "Pure Color", "Sumptuous Lipstick", "Go Pout Lip Color" og "Electric Intense Lip Creme"). Hvem liker du best? ← OK litt sent ute her ser jeg men what the heck.. Jeg liker Pure Color best: Estee Lauder Pure Color
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2006 #14 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Etter mye frem og tilbake endte jeg opp med å satse på nyansen "True Couture". Blir spennende å se hvordan den er i virkelige liv. Håper ikke den er skikkelig selvlysende Synes for øvrig den "Redwood" så virkelig nydelig ut! Beklagligvis kler jeg rødt med gul undertone best, men jeg var svært fristet til å prøve den. Har notert meg Pure Color fra Estee Lauder også. (Bare jeg får innlevert den oppgaven min skal jeg ta meg en tur i parfymeriet og teste forslagene deres nærmere). Endret 30. mai 2006 av Sprilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå