Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle typer biffbestikk jeg ser har enten treskaft eller svart plastskaft. Vi har et fint stilrent stålbestikk (Trento) og skulle gjerne hatt noen biffkniver som passer til dette. Så vidt jeg vet finnes det ikke egne biffdeler til dette settet.

Noe som har sett noe noe sted som kanskje likner litt (eller som hvertfall har rent stålskaft og ikke disse tre/plastikk skaftene)? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet Hardangerbestikk har biffsett i rent stål, men om du finner noe som passer til ditt der, det er jeg ikke sikker på.

Skrevet

Gense har et stilig biffbestikk hvor skaftet er i børstet stål. Litt dyrere enn de vanlige med treskaft, tror vi betalte rundt 180 kr for 2 kniver og 2 gafler. Tror ikke det går an å kjøpe bare knivene da de ligger i esker med 2 par.

Skrevet

Gensebestikket kan sees på gense.dk, velg varekatalog, stålbestikk, navnet er Rejka. Fant ikke bilde av biffversjonen der, men det er samme skaftet. Kniven har spiss og taggete blad og gaffelen har bare tre tagger.

Skrevet

Takk for tips - så flere bestikk der som kunne likne litt.

"Bordkniv med grill" betyr det biffkniv? (Er ikke så god på dansk). :)

Vet noen om dette bestikket selges i Norge noe sted?

Så bare danske forhandlere på websiden deres.

Skrevet

Nora og Ramona fra Hardanger Bestikk har biffkniver. Nora er kanskje den som ligner bestikket ditt mest.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Hei. Tror det føres på de fleste butikker/kjeder som selger kjøkkenutstyr ol. Hvis du bor en plass hvor det finnes flere slike butikker skulle det vel være gode sjanser for å finne det. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...