Gjest Narinaa Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Hello, Trenger noen råd og gode forslag. Jeg vurderte å ta noen timer hos Bailine for å stramme magen, men det er ikke så billig ser jeg. Jeg har derfor tatt vurdert å kjøpe et slikt apparat feks: Elstram _ http://www.elstram.no/index.php?linkn=4&prodid=412&info=1 Har noen av dere erfaring med slike apparter? Gir det like bra effekt som behandlingen vi få fra Bailine? Skal selvsagt kombinere det med Trening og sunn kosthold. Trenger gode forslag og råd.
Gjest Narinaa Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Ingen her som har noe som helst peiling på dette??
Gjest Monic Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Hei, jeg har prøvd det meste innen dette. Gikk flere timer hos Bailine men syns det ble for dyrt. Men det virket!! Gikk inn hele 10 cm rundt magen og ned en del kilo. Men når jeg hadde spyttet ut 3-4000, syns jeg det var på tide å finne på noe annet lurt. Så jeg sjekket litt rundt på muskelstimulatorer, og ville kjøpe selv. Fikk et tilbud av el-stram, men syns det var for dyrt. Jeg endte opp med å kjøpe en stimulator, som funker knallbra (ikke kjøpt hos el-stram...husker ikke navnet på den akkurat nå...)....Gått inn flere cm og er nå snart på trivselsvekten min. Ned 5 kg til bare... Innlegget er endret. Det er ikke tillatt å bruke forumet til kjøp/salgannonser, ei heller å poste e-postadresser. Markedsplassen er rett plass for slikt. Reglene. Orakel - mod. Endret 8. juli 2006 av orakel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå