Gå til innhold

Henge opp bilder på betongvegg

Anbefalte innlegg

Gjest Ava Adore i.i.
Skrevet

Noen som vet om det finnes andre finurlige løsninger enn å "spikre" ting inn i veggen? Leier en blokkleilighet og er litt usikker på om eieren blir fornøyd med at jeg lager nye hull i veggene der og er derfor på utkikk etter alternative løsninger. Forslag mottas med takk!

Ava Adore

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hvis du har taklister så kan du kjøpe slike kroker som en fester i listen. Så fester du fiskesnøre i den kroken og ned til bildet. Vi har det flere steder i leiligheten slik at vi slipper å lage hull i tapeten. Men husk å velg et fiskesnøre uten farge, ellers blir snoren mellom kroken og blidet for synlig.

Skrevet
Noen som vet om det finnes andre finurlige løsninger enn å "spikre" ting inn i veggen? Leier en blokkleilighet og er litt usikker på om eieren blir fornøyd med at jeg lager nye hull i veggene der og er derfor på utkikk etter alternative løsninger. Forslag mottas med takk!

Ava Adore

Kan kanskje spørre huseier om du kan bruke noen stifter til å henge opp bilder. Disse ser ut som små spikre, og lager små hull i veggen som lett kan kittes igjen og males over. I betong kan det brukes mubor og murplugger, som også kan kittes igjen og males over.

Noen jeg kjenner har brukt dobbelsidig teip, eller knettgummi. Men disse er ikke i stand til å holde store tunge rammer på plass.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpte sånne plugger. Er i plast (men de skjules jo bak bildet), og lager fire små hull i veggen. Ingneting noen bør si noe på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...