Gjest Ava Adore i.i. Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Noen som vet om det finnes andre finurlige løsninger enn å "spikre" ting inn i veggen? Leier en blokkleilighet og er litt usikker på om eieren blir fornøyd med at jeg lager nye hull i veggene der og er derfor på utkikk etter alternative løsninger. Forslag mottas med takk! Ava Adore
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Hvis du har taklister så kan du kjøpe slike kroker som en fester i listen. Så fester du fiskesnøre i den kroken og ned til bildet. Vi har det flere steder i leiligheten slik at vi slipper å lage hull i tapeten. Men husk å velg et fiskesnøre uten farge, ellers blir snoren mellom kroken og blidet for synlig.
Bobeline Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Noen som vet om det finnes andre finurlige løsninger enn å "spikre" ting inn i veggen? Leier en blokkleilighet og er litt usikker på om eieren blir fornøyd med at jeg lager nye hull i veggene der og er derfor på utkikk etter alternative løsninger. Forslag mottas med takk! Ava Adore ← Kan kanskje spørre huseier om du kan bruke noen stifter til å henge opp bilder. Disse ser ut som små spikre, og lager små hull i veggen som lett kan kittes igjen og males over. I betong kan det brukes mubor og murplugger, som også kan kittes igjen og males over. Noen jeg kjenner har brukt dobbelsidig teip, eller knettgummi. Men disse er ikke i stand til å holde store tunge rammer på plass.
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Jeg kjøpte sånne plugger. Er i plast (men de skjules jo bak bildet), og lager fire små hull i veggen. Ingneting noen bør si noe på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå