Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det brush det heter??

Jeg er på jakt etter en god pudder kost til å ta på solpudderet mitt med! så en nydelig på LF(rosa fra Guerlain :hjerter: ), men da jeg skulle bestille den var den plutselig ikke der, så noen har nok bestilt den siste rett foran nesa mi... :sur:

Har prøvd utallige, men har enda ikke funneen med myk nok kost som er litt stor og som ikke legger solpudderet skjoldete på. Og dn må gjerne være inne i et etui! (aller helst)

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Estee Lauder (eller hvordan det nå skrives). Den er stor og god. Kjøpte den på Estetique. Den har bare et plastetui.

Skrevet

Ligner på denne, men jeg kjøpte den i 2003 så de har vel gjort om den litt.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har en kost fra Guerlain. Den røyter litt.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har den største pudderkosten fra Body Shop, er veldig fornøyd med den. Den har myk syntetisk bust og ser ut til å tåle vask godt. Vet de har en mindre en også, en sånn skruvariant som er litt enklere å ha med seg i sminkepungen.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker også den store børsten fra Body Shop veldig godt. Den røyter ikke i det hele tatt og resultatet blir jevnt og fint. Elsker rougebørsten også.

Gjest Gjesta
Skrevet

Den skru-kosten fra Body Shop er ikke så god, for busten er altfor hard i forhold til de vanlige kostene.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en "sammenleggbar" kost fra Guerlain, brunt etui. Er kjempekjekk for da slipper de andre tingene i sminkepungen å bli fulle av solpudder. Koster mellom 300 og 400 kr.

Gjest Virvel
Skrevet
Den skru-kosten fra Body Shop er ikke så god, for busten er altfor hard i forhold til de vanlige kostene.

Ah, takk for opplysning, jeg har nemlig vurdert å kjøpe den, men da tror jeg at jeg prøver å finne en fra et annet merke. Kan ikke fordra stive koster. Synd at den er annerledes, de andre kostene fra BS er jo så gode.

Gjest Gjesta
Skrevet
Ah, takk for opplysning, jeg har nemlig vurdert å kjøpe den, men da tror jeg at jeg prøver å finne en fra et annet merke. Kan ikke fordra stive koster. Synd at den er annerledes, de andre kostene fra BS er jo så gode.

Jeg kjøpte den for å bruke som rougekost, men det blir "hore-look", dvs en sterk stripe rouge, så den ligger ubrukt i en kurv på badet.

Skrevet

ja, problemet er at de fte blir litt harde..kjøpte en på Body Shop med sort skaft, og den blir solpudderet veldig ujevnt med.

Skal gå til innkjøp av guerlain solpudderet og da vil jeg ha en skikkelig kost:)

Gjest Gjesta
Skrevet
ja, problemet er at de fte blir litt harde..kjøpte en på Body Shop med sort skaft, og den blir solpudderet veldig ujevnt med.

Skal gå til innkjøp av guerlain solpudderet og da vil jeg ha en skikkelig kost:)

Den aller største pudderkosten fra Body Shop er stor, og ikke hard i det hele tatt. Den beste kosten jeg har hatt! :hjerte:

Husk også at underlaget teller; hvis du nylig har smurt huden inn med foundation eller fuktighetskrem, eller har fet hud, er det umulig å få bra resultat uten skjolder. Da er det lurt å ha litt løst pudder på huden først.

Skrevet

Har en stor, mjuk kost frå Clinique. Funka bra!

Skrevet (endret)

Åh, jeg sliter også! Har en fra Elisabeth Arden og en fra DaVinci som jeg kjøpte på Taxfree. Begge røyter som :frustrert:

Trenger en bra en til å ta på mineralpudder med. Da skal man jo børste rundt og rundt mange ganger. Blir helt hårete i ansiktet av begge disse kostene.

Endret av kitekatt
Skrevet

Har en god og myk en fra Art deco som jeg bruker til solpudder.

Nye koster som er av kvalitet skal visst røyte litt iflg hun i mitt parfymeri, men bare i begynnelsen.

Gjest Bride to be
Skrevet

Jeg har solpudderkost fra Stila, veldig fornøyd med den! Kjøpte den på Steen & Strøm i Oslo våren 2003, vet ikke om de har den ennå... den er inne i en hylse og kommer fram når du tar av lokket og setter det bak på skaftet... skikkelig dårlig forklart men kommer ikke på noen annen måte å si det på... :forvirret:

Skrevet

Body Shop kostane e go.. Eg har vel allslags variantar av di :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...