Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Hei! Har lest at Lancôme har kommet med et skimmerpudder som man f.eks kan legge oppå kinnbeina for å fremheve dem. Noen som har prøvd dette skimmerpudderet, eller skimmerpudder fra andre merker? Ser det fint ut eller er det fare for at man ser ut som ei discokule?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Jeg bruker Lancome Petite Boheme, og den er nydelige. Gir et lett skimmerlag over hele ansiket, eller bare på kinnbena om du vil. Jeg er så utrolig fornøyd med den, og har fått masse komplimenter. Alle jentene på jobben har kjøpt samme , og de er også veldig fornøyde. Det beste er kanskje prisen; kun 145 kr på Esthetique
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Vet at Make up store også har et bra skimmerpudder (til ca 400,-). Så da er jo Lancome sitt vesentlig billigere siden det bare koster 145,-
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har prøvd begge. Make up store sitt skimmerpudder kan man bruke på dagtid, for det er ikke så skimrende, gir mest en slags perlemorsaktig glød til huden. Lancôme sitt var det ganske mye glitter i, så det passer nok best til kveldsbruk/fest. Veldig fine begge to!
Gjest Thalassa Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 jeg har prøvd det fra pure lux og det blir en sånn perlemors farge så man kan ha den på på dagen, kjempefint! Har tenkt til å kjøpe den store krukka.
Wonders Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Bruker Estee Lauder( er alergisk mot leppestiftene ) sitt lyse, over kinnbena og ellers det jeg fremmheve. (krageben, kløft...)
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 ID har også et skimmerpudder som heter Clear Radiance, det ligner på Make up stores sitt Wonder foundation. Gir glød, ikke glitter, og kan derfor brukes til hverdags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå