Gå til innhold

Er du god på å finne billige fly biletter?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er du en kløpper i å finne billige billetter?

Vi er to voksne og to barn (3 og 5) som tenker å reise til Napoli, utreise 8. juli og retur 22. juli. Antagelig.

Det billigste alternativet jeg har funnet, er 10 488 kroner.

Noen bedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Camelia
Nei. Denne jobben syns jeg du skal gjøre sjøl.

:ler: Go'pia!

Jeg tvinger verken deg eller andre til noe som helst! Jeg har sittet her i hele formiddag og lett billetter, og har muligens funnet det beste alternativet allerede. Men jeg vet at det er kløppere der ute som stadig shopper billigbilletter, så jeg tenkte det kunne ramle inn et tips eller et hint, da vet du. Noe galt i det også nå? :overrasket:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Og ja, det var jeg som la inn det første innlegget. Tenkte jeg ikke skulle utbasunere for gud og hvermann når jeg og familien skulle ut og reise. Men skitt au! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Camelia

Takk skal dere ha! :)

Da ligger det vel rundt der, ja. Hvis man reiser sånn nogenlunde direkte. Men nå har vi bestemt oss for å dele opp, flyr først til Berlin (til slekta) og deretter videre. Ble faktisk ørlitte granne billigere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia
Hvis du orker å kjøre til Gøteborg og diverse mellomlandinger, kan du få billetter til dere fire for 9642,- SEK

http://www.seat24.se/Booking2.html

Vet ikke om jeg hadde funnet det verdt bryet, men.

*Orker ikke å jobbe i dag*

Da spørs det vel om det man sparer bokstavelig talt blir spist opp underveis, ja. :) Men takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...