Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Okei bruder, her er eksempler på alt som kan gå galt i bryllupet
flickan Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 :grine2: huffamei... Så jo nesten ut som om hele lokalet skulle ta fyr der... Vi får bare krysse fingrene på at sånt ikke skjer med oss..
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Det kan vel ikke bli verre. Stakkars!
lille my Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 om min hadde tatt mobilen under sermonien, hadde ej stappa skoen min hardhendt oppi privaten hass............. e d virkeli muli??? d må vere iskenesatt....
Gjest Shadowlyn Skrevet 28. mai 2006 #8 Skrevet 28. mai 2006 om min hadde tatt mobilen under sermonien, hadde ej stappa skoen min hardhendt oppi privaten hass............. e d virkeli muli??? d må vere iskenesatt.... ← Det så mer ut som et klipp fra en reklame eller serie..
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 28. mai 2006 #9 Skrevet 28. mai 2006 Får ikke opp noe jeg.. Får bare opp en helt hvit side med noe reklame på høgre siden...
lille my Skrevet 28. mai 2006 #11 Skrevet 28. mai 2006 om min hadde tatt mobilen under sermonien, hadde ej stappa skoen min hardhendt oppi privaten hass............. e d virkeli muli??? d må vere iskenesatt.... heheeeeeeeeeeeeeeeeeee når ej ser på nåkken av innlegga mine ser d egentli ut som om ej e sterkt på en snurr når ej skrive. greit nokk me dialekt altso, men ........... iskenesatt???????
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #12 Skrevet 28. mai 2006 Mange av de morsomme klippene som er tatt fra filmer og reklamer ol.. Men morsom var den
Wonders Skrevet 29. mai 2006 #13 Skrevet 29. mai 2006 Note: MetaCafe for Windows is required Fikk heller ikke z no
Kara W Skrevet 29. mai 2006 #14 Skrevet 29. mai 2006 Det var en stund tilbake et program på TV som het Bryllup fra helvete, eller noe slikt. Der var det mye rart som klarte å gå galt, men den jeg husker best var noen som hadde hagebryllup. De hadde store hage telt, og det begynte å pøse ned. For det meste bare fosset vannet ned fra taket og utover kanten. men det ble vedig mye vann samlet i taket, og pluttselig revnet det, og alt vannet flommet ned over brudeparet, gjester og mat!
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #15 Skrevet 30. mai 2006 hehe, men noen av de andre filmene på den siden er kanskje litt over "the top"?...
Shea Skrevet 30. mai 2006 #17 Skrevet 30. mai 2006 Om noen hadde kasta meg i bassenget i mitt brylupp....... Det har kommet til å blitt en mindre hyggelig måned fremover for den skyldige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå