Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva i all verden gjør man når man stanker selvbruningskrem?? :forvirret:

Når man har dusjet og vasket seg skikkelig og smurt annen godluktende bodylotion over mange ganger og det ikke hjelper?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Høytrykksspyler, kombinert med avfetting for bil først? Eller sandblåser???

(ja, jeg tuller).

Prøv med dusjolje, det løser gjerne slik lukt bedre. Men det lukter dritt, det er jeg enig i.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det lukter ikke dritt det stanker helt jævlig!! :forvirret:

Gjest gjesta
Skrevet

Litt utenfor temaet, men hva er det du har brukt for noe produkt?

Skrevet

Det pleier alltid å stinke av meg også etter at jeg har hatt selvbruning på, uansett hvilket merke. Er til å bli sprø av, og jeg ender opp med å ikke bruke det. Så jeg er omtrent like bleik alltid. Men jeg har funnet ut at hvis jeg smører meg om kvelden, sprader rundt i undertøyet eller noe noen timer før jeg legger meg, så lukter det ikke fullt så mye. Må dusje neste morgen for sikkerhets skyld da. Dette innebærer mye tid, så jeg blir glad hvis andre også har gode tips!

Gjest Gjest
Skrevet
Det lukter ikke dritt det stanker helt jævlig!! :forvirret:

Det heter STINKER!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Det pleier alltid å stinke av meg også etter at jeg har hatt selvbruning på, uansett hvilket merke. Er til å bli sprø av, og jeg ender opp med å ikke bruke det. Så jeg er omtrent like bleik alltid.

Samme her! Heller bleik enn illeluktende :)

Skrevet

Skrubb kroppen med en god kroppsskrubb!

Gjest Gjesta
Skrevet

Ååå jeg er så brun og fin, men det lukter vondt!!! :sur:

har skrubbet med skikkelig skrubb, men det hjelper ikke, lukta sitter som bare f..... :forvirret:

Skrevet

Tja, da er det vel kanskje ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp så forsvinner lukten.

Hvilket merke har du brukt ?

Har ennå ikke sett noen som har fått fin brunfarge med selvbruner.

Lukter helt heslig

Gul farge eller alt for gylden.

Samt at det blir skjolder. UASETT hvor mye man påstår at det ikke er det.

Det synes.

Heller hvit som et laken før jeg smører på meg den gjørma der.

Skrevet

Kjøpte en slags vott på BodyShop som jeg bruker til å smøre gugga utover. Blir helt fritt fra skjolder fra min del, i tillegg til at det ikke blir stygt på hendene. Men lukte jævlig, det gjør det uansett.

Gjest gjest1
Skrevet

Natusan sin lukter gammel hore, jeg vil og vite hvordan jeg kan bli kvitt denne bordell-lukta.

Gjest mystique20
Skrevet

er det noen som vet om en som IKKE stinker da? Eller er det kanskje umulig å oppdrive :forvirret:

Har forresten lyst til å prøve den nye til loreal, men nå vet jeg ikke lenger :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Den nye til LÒreal er nydelig og stinker ingenting på meg. Prøv den, anbefales. :)

Skrevet

Har prøvd 5-6 stk gjennom mi tid... Stinker for jævlig. Men kanskje det er meg? :overrasket:

Gjest Gjesta
Skrevet

I dag lukter det ikke så ille, heldigvis. Bruker en hel boks med bodylotion oppå, da. Den jeg har brukt heter Dove, og gir innmari fin farge, men lukter som sagt for jævlig.

Gjest Gjest
Skrevet

det jeg syns er ille er at når man har dusja og sånn så lukter d ikke men hvis man blir varm, trener fks så kommer den jævlige lukta igjen! å da helt ille syns jeg... lukter sjikkelig selvbruning.. blærk...

Skrevet

Mange har hud som reagerer med den aktive ingrediensen i selvbrunere, og vil derfor lukte uansett. Jeg er en av dem - uansett hvilken type jeg bruker, lukter jeg funky og rart. Har gitt opp selvbruner.

Skrevet

Det er der det ligger ja... Jeg hadde visst rett... snufs... :icon_frown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...