Freyja Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Jeg sitter her og ser på de fire, skjønne småpusene. De ligger i en haug og sover! Oi, nå rører den en litt på seg. Ååååå... Tærne hans kom borti ansiktet til en av de andre, som med en gang begynte å sutte. Den ene kattungen ligger og sutter på tærne til en av de andre! Å helledussen.... De er jo bare herlige.
Cata Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Er innom her og kikker innimellom. Kattunger er jo bare såååå søte. Hva med å legge ut noen bilder etterhvert som småttingene vokser til ?
Kvitil Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Har en katt på 9mnd,den er alt blitt stor. Det er en hannkatt ,du må kose med de søte små når de er liten. Min pus var så redd fikk den fra oppdretter 3 mnd. Tida går så fort men du har mye å glede deg til . Bare morro når de blir så at de leker. Lykke til.
Sahara Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Kattunger er det søteste som finnes! Er ofte innom Dyrenett bare for å se på alle de skjønne kattungene som skal selges eller gis bort..
c",) Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Ja det er mulig å bli så skjønn som kattunger. De er bare til å spise opp
Gjest Varg-Menja Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Jeg kjenner følelsen, man blir omtrent forelsket i sånn søte små... "Kattungene" mine er blitt to år gamle nå, og jeg er fortsatt litt betatt av dem.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 Helt enig. Sånne små er bare utrolig skjønne. Jeg sitter ofte og bare ser på de 4 kattungene jeg har her hjemme, og ja, man blir nesten forelsket. Nå har de såvidt begynt å gå rundt omkring, og det er utrolig morsomt å se på dem der de stavrer avgårde og stadig mister balansen. De har også såvidt begynt å leke, og de er nusselige når de ruller rundt og liksom-sloss med hverandre. Kattunger må være noe av de søteste som finnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå