Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_petra_*
Skrevet

har hørt så mye rart om define-produktene av både frisører og andre... frisøren min sier at det er så masse silikon i dette. det gjør at hårstråene blir kapslet inn og tørker ut. mange får mye flass. dette har jeg erfart selv og har nå sluttet å bruke shampo og balsam fra define. ser i butikkene at det er kommet veldig mange spennende stylingsprodukter i denne serien. er de like dårlige og fulle av silikon? noen som har brukt dem en stund som ser hvordan de virker på håret over tid? frisøren ville bruke zalo for å få håret rent for define. min bror ble vasket med parafin(!) av en annen frisør...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva de inneholder, men de lukter vondt! Og sterkt! Er ikke så glad i å bruke billige hårprodukter, samme hvor mange tv-frisører som anbefaler dem. Min venninne som er frisør sier i allefall at jeg bør bruke salong-produkter, og det sier hun ikke for å selge - hun vet jo at jeg uansett kjøper produkter på nettet og ikke i hennes salong :-)

Gjest gjesta
Skrevet
Aner ikke hva de inneholder, men de lukter vondt! Og sterkt!

Jeg klarer heller ikke den lukten! Har vært inne på å teste noen stylingprodukter fra serien (reklamens makt), men har lagt det fra meg på grunn av lukten. De lukter jo det samme alle sammen...

Skrevet

Det med silikoner bør du ta med en klype salt. Mange frisørprodukter inneholder vel så mye silikoner.

Gjest Gjest
Skrevet

kjøpte define thikning mousee til min mor skulle bruke det til før jeg satte i krølleklemmer.

Fikk lyst å prøve det selv ,og brukte ukevis til å få det ut av håret.stivt og ekkelt du kjente det sto i etter mange vask.

Og mitt hår som nettopp var blitt så mykt og fin etter mange kurer- :smile:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg fikk åpne sår i hodebunnen av Define hårspray og kommer ikke til å teste ut resten av produktene etter det.

Skrevet

Hmmm... Jeg har brukt både shampo og balsam fra Define lenge. Og hårsprayen... Og er faktisk ganske fornøyd!

Har ikke råd til å kjøpe dyre salongprodukter uansett, men tenkte å ta meg en titt på Lookfantastic.com. Noen som har tips til gode produkter som ikke koster skjorta? Jeg har ganske tynt, fint hår som fort blir slitt...

Skrevet

Jeg forskte shampo og balsam og mistet store hårdotter.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bruker både paste og hårlotion fra Define, og er veldig fornøyd! Har nå kjøpt shampooen, men har ikke brukt den lenge nok til å kunne uttale meg om kvaliteten.

Jeg har ikke råd til dyre salongprodukter, og jeg ser for å være ærlig ikke hensikten med det. Hver gang jeg er hos frisøren får jeg skryt for at håret mitt er tjukt og galnsfullt. Frisøren min måtte jo innrømme at håret mitt så like pent ut som de som bruker dyre produkter, og at hun syntes det ikke så ut som jeg hadde behov for disse dyre produktene. Men nå er jo håret mitt så pent sannsynligvis siden jeg aldri har bleket det, og kun har farget det 2 ganger. Jeg skjønner at de som bleker håret til det nesten faller av investerer i dyre produkter.

Og ja, jeg mister også mye hår i perioder. Men dette har ingen sammenheng med shampooen jeg bruker. I perioder jeg stresser mye ramler en del hår av, og selv en dyr shampoo kunne ikke forhindre dette.

Men vi reagerer alle ulikt på produkter, og enkelte får allergiske reaksjoner på enkelte produkter. Men jeg opplever aldri dette, og kan derfor ikke utsette noe på kvaliteten på billigmerkene i forhold til mitt hår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...