Gå til innhold

undertøy

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

er det noen som ikke brujer bh under kjolen. Har valgt en kjole med tynne stropper-kunne hatt stroppeløs bh, men: snøring i ryggen- og den er ganske langt ned, vet ikke om jeg kan dra ryggen på bh-en så langt ned...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det noen som ikke brujer bh under kjolen. Har valgt en kjole med tynne stropper-kunne hatt stroppeløs bh, men: snøring i ryggen- og den er ganske langt ned, vet ikke om jeg kan dra ryggen på bh-en så langt ned...

Jeg skal ikke ha noen bh/korsett under min kjole. Den er stroppeløs og har snøring i ryggen. Kjolen har innebygget korsett.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Du får kjøpt bher til det og hvertfall, slike med stropper som går i kryss nedpå ryggen, som festes foran, under puppene. Men de kommer kanskje ikke i stroppeløs utgave?

Hvis du har forholdsvis små og faste pupper finnes det sånn bh du klistrer på foran,UNBRA og det finnes også puppeteip som går som to halvsirkler,de funker hvertfall også på litt større pupper.

Endret av Binna
Skrevet
Du får kjøpt bher til det og hvertfall, slike med stropper som går i kryss nedpå ryggen, som festes foran, under puppene. Men de kommer kanskje ikke i stroppeløs utgave?

Hvis du har forholdsvis små og faste pupper finnes det sånn bh du klistrer på foran,UNBRA og det finnes også puppeteip som går som to halvsirkler. Det funker også på litt større pupper.

Joda, det finnes sånn med kryss i stroppeløs utgave! Kan få stroppen til å være helt nede ved midjen! Veldig smart!! :-D

Gjest Gjesta
Skrevet
Joda, det finnes sånn med kryss i stroppeløs utgave! Kan få stroppen til å være helt nede ved midjen! Veldig smart!! :-D

Jeg er sikker på at jeg har sett det et sted.. men har sjekket ut noen nettsider og ikke funnet slik jeg tenkte på. Da har jeg nok sett det på Lindex eller cubus?

Skrevet
Jeg er sikker på at jeg har sett det et sted.. men har sjekket ut noen nettsider og ikke funnet slik jeg tenkte på. Da har jeg nok sett det på Lindex eller cubus?

Jeg har kjøpt min på La Senza! Den har både silikonstropper og vanlige og et sånt ekstra stykke til å lage kryss rundt midjen! Jeg er frelst! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...