Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 En venninnes katt fikk nettopp unger, og vi tenkte å ta bilder av dem. Men blitzen er vel ikke helt bra for dem, kan jeg tenke meg?
minienthe Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 vil ikke tro dette har noe å si, de er jo født blinde... men det er sikkert ikke dumt å moderere seg litt i starten
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Jeg prøver iallefall å unngå blitz. Passer heller på at rommet er godt opplyst slik at bildene kan tas uten blitz uten at lukkertiden blir for lang.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 De første dagene synes jeg det viktigste er at kattemor får ro med ungene sine. Ser ikke noe poeng i å dra inn hele slekta og alle vennene for å kikke på. Og heller ikke styre med å ta bilder med blitz ol. Ja, det er viktig at kattungene tidlig bli vant med ulike situasjoner og mennesker, men første uka trenger kattemor å føle seg trygg i situasjonen.
minienthe Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 for å omformulere meg... så lenge kattemor er vant til å bli fotografert selv så ser jeg ikke problemet med å ta et par bilder daglig. jeg gjorde dette med mine kull rett og slett for å dokumentere vekst til senere. men dog... det er forskjell på et "par" bilder og en hel film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå