Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor gamle er dere som kjøper klær på Popin? Har alltid sett for meg damer fra 35 år og oppover jeg... Yngre kan vel kjøpe et og annet plagg der, men ikke mye?

Hvilke (andre) butikker handler dere klær på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor handler du fra da? I hvilken by? Jeg er 29 og synes alltid jeg er ei gammal skrulle som går der og kjøper klær sammen med 22-åringer.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg 25 og handler på popin iblandt, har gjort det i flere år.. Ellers går det mest i H&M, Cubus og Vero Moda.

Gjest Gjest
Skrevet

dette synes jeg er trasig; å se på se selv som en gammel skrulle når man er 29. 29!! det er jo ingen alder. tenk når du blir 70 og tenker tilbake; DA var jeg ung da!

jeg er 34 og NEKTER å se på meg selv som gammel, jeg er da ung.

de på 22 er meg totalt likegyldig, det er bare unger.(men hva sier det om meg? manglende respekt?)

nei, det handler vel om hvordan man FØLER seg, og jeg for min del føler meg (stort sett) ung, sprek og fresh. det vil jeg fortsette med en god stund også.

og forresten, pop-in har ikke mye fint etter mitt syn, så der handler jeg aldri. jeg kjøper klær på nett - HM og laredoute. ellers på JC, oasis og ellers hvor jeg ser noe pent.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

uten sammenligning for øvrig, jeg er gammal kjerring (trettitofaktisk) og ble bedt om leg på byen i går............................ :smoke:

Jeg handler på Vero Moda, PopIn og H&M ihvertfall....

Hva heter den andre da? Som ikke heter PopIn men noe som ligner...? :klø:

Endret av Evelina
Gjest Fantus
Skrevet

Jeg handler på popin ofte,og jeg er 24. Syns stort sett jeg ser folk som er både eldre og yngre enn meg handle der.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
uten sammenligning for øvrig, jeg er gammal kjerring (trettitofaktisk) og ble bedt om leg på byen i går............................ :smoke:

Wow! ;)

Hva heter den andre da? Som ikke heter PopIn men noe som ligner...? :klø:

Så det finnes en med nesten samme navn? Kan hende jeg blander sammen Popin med en "kjærringbutikk" da...

Skrevet

Jeg er 24, og syr klær selv eller handler på NoaNoa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...