Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg husker med skrekk tilbake på ungdomstiden min, da Opium var trendy, men jeg kunne aldri fordra lukten.

Hvem i all verden er det som liker denne parfymen i dag? Jeg ser for meg at det må være litt "slitne" damer i 45+ (gjerne over 50), du vet, de med leopardmønstrede klær og solariumbrun, rynkete hud.

Jeg svimer omtrent av når den lukta passerer.

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Husker den parfymen,ja. Synes den var god da,men nå husker jeg ikke hvordan den lukter.

Husker Ciara og den lukta kjempegodt. Tror jeg må stikke innom et parfymeri å prøve dem igjen :)

Skrevet

Jeg liker Opium! :) Men nå var den aldri trendy i mine kretser heller, så jeg har ikke blitt lei av den.

Heldigvis er parfyme veldig individuelt - det som lukter kjerring på noen kan lukte veldig godt på andre :)

Jeg synes Opium er en klassiker, og jeg bruker bare en dråpe eller to - da blir den diskret og fin.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker også Opium, men i bittesmå doser. Spray bittelitt i lufta, og gå gjennom. Men jeg liker stort sett ikke sånne "rosa" parfymer som alle liker, ala Escada sommerparfymer, eller Gucci Envy Me/EdT II.

Smak og behag ;)

Skrevet

Jeg var litt i yngste laget til å bruke Opium da den var på moten. Tror egentlig jeg ville likt den bedre i dag enn jeg gjorde da. Synes imidlertid den var såpass "tung" at jeg nok helst ville brukt den som festparfyme.

Gjest gjest1
Skrevet

For meg var og er Opium en

hodepine parfyme.

Gjest Gjest
Skrevet

Opium må være tidenes versting sammen med Lou Lou.

Skrevet

Opium må være tidenes versting sammen med Lou Lou

Skrevet

Jeg har Opium i kjøleskapet nå jeg og elsker den! Litt tung , -men kjempefin til festbruk! :)

Skrevet
Opium må være tidenes versting sammen med Lou Lou

Uff da , var litt kjapp i vendingen her. Tenkte på parfymen Poisen jeg.

DEN er helt skrekkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...