Gjest Gulrot-berta Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Førstehjelpstips most wanted! Jeg har gått i gjør-det-selv-fellen med hårbleking, og det ble gulrotrødlig istedet for helt lyst. Har du noen gode tips for å få vekk rødskjæret? Vibeke
Gjest Gulrot Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Arrrhh! ...det var ikke det du skulle si jeg er tom for hårfarge. Sitron? Kan det hjelpe? Vibeke
Little sister Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 Jeg vil ikke anbefale sitron. Dra heller til frisøren på mandag, eller kjøp en pakke til med bleking, eller farge.
Gjest Gulrot Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Hm. Får vel bestille time hos frisøren. Det er igrunnen på tide uansett. Har aldri tidligere opplevd problemer med hjemmefarging, men gikk for et nytt merke i dag. Takk for svarene!
Gjest Gjest1 Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Jeg gjorde det samme en gang. Ringte produsenten av hårfargen og ble anbefalt å bruke askeblond farge i stedet for gyllenblond, som jeg hadde brukt. Etter å ha farget det med den askeblonde ble det slik jeg ville ha det.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 Du kan jo prøve silver shampo, eller lilla shampo fra define.. den fjerner hvertfall guøskjær.. MEn du må nok til frisør, selvfølgelig kan du bleke eller farge det en gang til selv, men du sliter ut håret ditt. I verste fall brekker det av!! Har gjort samme gulrot feilen sjøl, ble krise time hos frisør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå