Rioja Skrevet 9. desember 2002 #1 Del Skrevet 9. desember 2002 PUH!!! Da er drømmehuset vårt, og jeg er verdens lykkeligste :D 270.000,- under første prisantydning... JIPPI!!! Da blir det peis også Vil takke for god hjelp og støtte av KG's mange brukere! Godt å vite at en kan få hjelp og råd til det meste her inne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 9. desember 2002 #2 Del Skrevet 9. desember 2002 Gratulerer med hus! Så gøy at dere fikk det litt billigere og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 9. desember 2002 #3 Del Skrevet 9. desember 2002 Gratulerer så mye Rioja! :D Det må være utrolig deilig å vite at drømmehuset er i havn. Er det lov til å spørre om du vil legge ut linken til prospektet? Jeg ble litt nysgjerrig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 9. desember 2002 #4 Del Skrevet 9. desember 2002 Gratulerer! Jeg vil også gjerne se huset :-) Lykke til med nytt hus! Ragnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 9. desember 2002 #5 Del Skrevet 9. desember 2002 Åhh så herlig - gratulere :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. desember 2002 #6 Del Skrevet 9. desember 2002 Så hyggelig å høre, gratulerer så mye! Vet akkurat hvordan det føles, for vi har bodd i drømmehuset siden i mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. desember 2002 #7 Del Skrevet 9. desember 2002 Gratulerer masse med drømmehuset - nyt det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carine Skrevet 9. desember 2002 #8 Del Skrevet 9. desember 2002 GRATULERER!! Herlig følelse når huset er i havn!!! Når får dere overta? Vi har fortsatt to måneder igjen å vente før vi overtar drømmehuset vårt - og vi gleder oss som bare det Klem, Carine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 10. desember 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 10. desember 2002 Vi overtar 1 februar :-) Og nå kan du se bilde av huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 10. desember 2002 #10 Del Skrevet 10. desember 2002 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå