Rioja Skrevet 9. desember 2002 #1 Skrevet 9. desember 2002 PUH!!! Da er drømmehuset vårt, og jeg er verdens lykkeligste :D 270.000,- under første prisantydning... JIPPI!!! Da blir det peis også Vil takke for god hjelp og støtte av KG's mange brukere! Godt å vite at en kan få hjelp og råd til det meste her inne :-)
Gjest Tristessa Skrevet 9. desember 2002 #2 Skrevet 9. desember 2002 Gratulerer med hus! Så gøy at dere fikk det litt billigere og da!
Snehvit Skrevet 9. desember 2002 #3 Skrevet 9. desember 2002 Gratulerer så mye Rioja! :D Det må være utrolig deilig å vite at drømmehuset er i havn. Er det lov til å spørre om du vil legge ut linken til prospektet? Jeg ble litt nysgjerrig jeg...
-hild Skrevet 9. desember 2002 #4 Skrevet 9. desember 2002 Gratulerer! Jeg vil også gjerne se huset :-) Lykke til med nytt hus! Ragnhild
Gjest Missuganda Skrevet 9. desember 2002 #5 Skrevet 9. desember 2002 Åhh så herlig - gratulere :smile:
Fakse Skrevet 9. desember 2002 #6 Skrevet 9. desember 2002 Så hyggelig å høre, gratulerer så mye! Vet akkurat hvordan det føles, for vi har bodd i drømmehuset siden i mai
monja Skrevet 9. desember 2002 #7 Skrevet 9. desember 2002 Gratulerer masse med drømmehuset - nyt det :D
Carine Skrevet 9. desember 2002 #8 Skrevet 9. desember 2002 GRATULERER!! Herlig følelse når huset er i havn!!! Når får dere overta? Vi har fortsatt to måneder igjen å vente før vi overtar drømmehuset vårt - og vi gleder oss som bare det Klem, Carine
Rioja Skrevet 10. desember 2002 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2002 Vi overtar 1 februar :-) Og nå kan du se bilde av huset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå