Gå til innhold

manikyr i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spurt om dette før og fikk svar, men kunne ikke finne salongen det var snakk om.

Jeg er altså på jakt etter en bra manikyrsalong i Oslo - jeg skal ikke ha falske negler eller noen annen spesialbehandling; bare en helt enkel fransk manikyr som ikke koster altfor mye. Noen som har noe sted å anbefale?

takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Så klart , her er vi håndkjennt :)

Tone Lise Akademiet, er mest proffesjonell, det er ok priser på det du er ute etter.

Dette ligger i Akersgata, rett ved Regjeringsbygget, ligger også en frisør der som selger ballkjoler, og en eiendomsmegler.

Åpningstider:

Akersgaten 65

Mandag til fredag 9 - 20

Lørdag 10 - 18

Brugata 12

Mandag til fredag 10 - 18

Lørdag 10 - 16

Denne i brugata er helt ny, så jeg vet ikke mye om den.

Det ligger oxo en fin salong i Lille Grensen 5, i 2.egt

:blunke: Brun og Blid Solsenter :blunke:

Rett mellom Lille Grensen Sko og en klesforettning. Om du er usikker på gata så er den med Nike Conseptstore, 7-eleven, Brilleforetning, Oasis, Kokaïï...

:blunke: :blunke:

Innlegget er endret, da det ifølge reglene ikke er lov til å poste innlegg med epostadresser og telefonnummer.

Misty (mod)

Endret av Misty
Skrevet

Takk! Det var den i Lille Grensen jeg aldri fant.. må lete igjen.

Jeg trodde ToneLise-salongen var for de som ville ha mye mer enn en vanlig manikyr! :ler: Den ser så veldig mye mer "negledesign"-aktig ut enn de streite manikyr-salongene i New York. Men da tester jeg nok dem, tusen takk for tipset!

Skrevet

Jeg kan anbefale den i Brugata :)

Skrevet (endret)

Jeg mener det er viktig å få riktig kompetanse, så man ikke får sopp osv, om man er lett eksponert for slikt. Å legge en pen fransk manikyr, med neilelakk er ganske basic, be gjerne om en lett massasje med olje da får du også fuktighet.

Når du går nedover Lille Grensen, på Høyre side ligger Backe, Ica, Lille Grensen Sko, og neste da blir en liten inngang til en lang gang( rett mellom skobutikken og klesbutikken som ligner på Uno) , med glassdør og ringeklokker på høyre side, finn klokken og ta trappen en egt opp. Bestill time kanskje , ække sikker.

Det sitter forskjellige folk der hele tiden, mulig deer nyutdannede, men prisen er billig og de er NØYE! :klappe::klappe::klappe:

Den i Brugata ligger vica vie grønnsakshandleren, og var ok :)

Endret av M.P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...