Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Eg er redd syklusen min ikkje har blitt regelmessig etter prevensjons-slutt enno... Dersom det tar år og dag før eg får mensen igjen, kor lenge etter sist menstruasjon kan eg vere sikker på at eg ikkje er gravid då...? Altså NÅR er ein negativ test verkeleg negativ og ikkje for tidlig tatt?
IdaC Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Det er veldig individuelt det der. Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg nok tatt meg en tur til legen dersom mensen ikke dukker opp, og testen er neg 2-3 uker etter det som har vært vanlig syklus for deg før du begynte med prevensjon. De kan ta blodprøve for å bekrefte/utelukke evn graviditet. Tror du er nødt til å smøre deg med litt tålmodighet
IdaC Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Må jo litt av deg og da veslo Jeg trodde at jeg ikke eide tålmodighet
Gjest Godjenta79 Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Hmmm, du minner meg om noen.....kan det være meg tro? Kommer sikkert til å begynne å teste på dag 20 den dagen vi virkelig begynner å prøve . Er bare på 2. syklus etter pilleslutt enda. Første syklus var IKM etter 32 dager, nå er jeg på dag 35, og samboeren min er selvfølgelig helt sikker på at jeg er gravid Jeg tror det bare er at syklusen ikke er helt stabil enda, men skal teste imorgen for sikkerhets skyld!
Blueberry Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg opplevde at mensen plutselig forsvant i august i fjor. Tålmodig som jeg er så drøyde jeg testinga i 1 måned var det vel. Negativ. Gikk til legen da jeg hadde vært mens-løs i 3 måneder, og fikk til svar at d var helt normalt for jenter på min alder å miste mensen i perioder, men at jeg skulle komme tilbake hvis den hadde vært borte i et halvt år. Og månedene gikk..... På dagen et halvt år etter jeg mistet mensen i august fikk jeg jammen mensen igjen. Men det var også det siste jeg så til den ja........ Har tisset bort ganske så mange tester nå, så nå satser jeg på stupkvalme og alt mulig når/hvis jeg blir gravid. Og nå lar jeg en danske torturere meg med nåler og stappe i meg vitaminer for at jeg skal begynne å blø igjen! Er ikke helt overbevist av han, så har legetime neste uke for å sjekke om det er noe som kan være alvorlig galt. Edit: Huff, for et deprimerende innlegg. Håper dette ikke gjelder for deg veslo, men jeg vil bare råde deg til å være tålmodig og heller kose deg frem til bryllupet, så kan dere humpe i vei i sommer heller! Men etter 14 dager etter IKM burde testen være positiv hvis du er gravid tror jeg... Lykke til! Endret 28. mai 2006 av iselin22
Gjest Godjenta79 Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 Hmmmm, og jeg som er på dag 35 og drømmer om at IKM ikke kommer...... Tror jeg venter med å teste litt til jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå