Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2002 #1 Skrevet 9. desember 2002 Jeg er nå i uke 33-34, og begynner å føle at ting blir tyngre, det å bøye seg ned, og snu seg i senga, og reise seg fra godstolen er et slit, og ikke minst det å stå lenge av gangen.... da føler jeg at jeg holder på å besvime. En dag jeg skulle ta oppvasken, måtte jeg sitte og gjøre det! fordi det var så ubehagelig, og følte at jeg skulle dette i gulvet av svimmelhet... bude jeg forlange mer hjelp av mannen min? han sa han skulle hjelpe til på slutten, men det tror jeg ikke noe på....
Jen Skrevet 9. desember 2002 #2 Skrevet 9. desember 2002 Såklart må han hjelpe til! Det er vel hans unge og, så hvorfor skal det bare være du som får det ekstra tungt?
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2002 #3 Skrevet 9. desember 2002 Han SKAL hjelpe til!!! Du skal faktisk ta det med ro, og hvis du blir svimmel av å ta oppvask og div, skal du bare slappe av. Det er ikke bra for barnet og deg at du jobber slik at du blir svimmel. Synes menn som ikke forstå dette eller tar initiativ til å hjelpe til er noen egoistiske d........ SORRY Gi han klar beskjed om hvordan du har det og forlang at han skal hjelpe deg. :D
Gjest Zalomine Skrevet 9. desember 2002 #4 Skrevet 9. desember 2002 Min samboer lar meg pent ligge (ja, han "beordrer" meg til å ligge, eller sitte stille) dersom jeg er uvel, svimmel eller på en annen måte ikke i form. Da tar han oppvasken uten at jeg ber ham om det engang. Og jeg er ikke engang gravid! Synes helt klart at du skal kunne forvente såpass av ham ja! Si klart fra, "jeg orker ikke så mye lengre, du må hjelpe meg". Be ham ta oppvasken mens du hviler deg litt. Det har du fortjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå