Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan legger dere det når dere bruker begge deler?

Hvilket merke og farge bruker dere på rougen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker solpudder lett over hele ansiktet, og rouge på kinnbeina. Jeg bruker for tida Bubble Blush fra Guerlain, i en gammelrosa tone. Det er rouge i mousse-form ala den fra Maybelline som akkurat er kommet på markedet i Norge.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg legger rougen min på kinnbena, men gjerne i litt rundt form slik at det ikke blir en strek. Jeg bruker nymph blush fra pure lux.

Skrevet

Min favorittblush er MAC angel, en lys myk naturlig rosa. Jeg drar børsten i sirkler sånn omtrent midt på kinnet - ikke oppover kinnbena nødvendigvis.

Ellers liker jeg Benefits Dandelion og Nars Desire.

Jeg bruker ikke solpudder - er ikke helt tilhenger av den solbrune moten (foretrekker den blussende "English rose"-stilen..:rodme:)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpte meg solpudder for første gang.

Jeg har alltid brukt vanlig rouge + pudder.

En veninne sa at det var den fineste rougen hun

noensinne har sett meg med... ;)

Jeg har vel et litt firkantet ansikt, så

jeg ligger rougen under kinnbena.... Det er finest på meg.

Skrevet

Jeg bruker Guerlain sitt solpudder lett over hele ansiktet og rouge på kinnbeina og bittelitt over nesen, panna og haka. Bruker rougekulene fra Guerlain i rosanyanser. Kjøpte dem for 3-4 år siden. En kan variere fargegraden på den, det er derfor jeg kan bruke dem lett over nesen, haka og panna.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker solpudder fra Guerlain nr.20 over hele ansiktet med særlig vekt på nese, kinn og hake. Den nyansen jeg har gir lite farge så jeg kan være litt raus.

Rouge bruker jeg på det høyeste punktet på kinnbena. Favoritten for tiden er Chanel nr.98 Fantasia; en helt utrolig fin farge som har mye dybde i seg. Den skifter mellom rosa, korall og brun. Høres sært ut, men den er nydelig på og passer like bra til hverdags som fest.

Skrevet

Jeg har lyst til å prøve Nars Blush i Orgasm når jeg reiser til London i sommer, har hørt at dette er den ultimate blushen.... Noen som har den og kan fortelle hvorfor akkurat den er så fin?

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har lyst til å prøve Nars Blush i Orgasm når jeg reiser til London i sommer, har hørt at dette er den ultimate blushen.... Noen som har den og kan fortelle hvorfor akkurat den er så fin?

Jeg synes denne er litt for lys og skimrende. En helt grei og fin farge, men ikke helt hva jeg ønsker av en rouge.

Skrevet

Jeg har den - svarte akkurat på et annet innlegg om Nars, og vil heller anbefale deg å prøve noen av de andre blushene til Nars. Orgasm kan være vrien og kler ikke alle - det er en stor hype. Desire ser knallrosa ut i esken, men er utrolig flatterende og ligner den flushen du har etter du har trent. Mye finere.

De norske motebladene må innse at det som kler Sarah Jessica Parker, ikke nødvendigvis kler alle oss andre :)

Skrevet

HMmm, det er jo sant, det bare er sånn at når du hører om det alle mener er den perfekte blushen, mååå den jo bare prøves..... og jeg hørte det var laget en lipgloss i samme farge? Men jeg kan jo heller få en sminkedemonstrasjon hos nars i London og se hvilken farge de mener passer for meg.

Skrevet
HMmm, det er jo sant, det bare er sånn at når du hører om det alle mener er den perfekte blushen, mååå den jo bare prøves..... og jeg hørte det var laget en lipgloss i samme farge? Men jeg kan jo heller få en sminkedemonstrasjon hos nars i London og se hvilken farge de mener passer for meg.

Jeg tror lipglossen var limited edition spesielt laget for Sephora-butikkene i USA, men det kan tenkes den finnes i Europa også - litt usikker. (synes ikke den var så fin heller jeg.. :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...