Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Hva er vitsen med å stjæle ei dørmatte? :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen tok min også for litt sida :frustrert:

De koster 9kr på Ikea! Hva er vitsen!?!

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Det sto, 'Oh shit! Not you again' på den.. ikke akkurat fin.

Inngangsdøra mi er rimelig godt gjemt så det må jo ha vært noen som jeg kjenner, eller som naboen kjenner. Drittunger. Grrr.

Skrevet

En sånn har jeg også. Men det er ikke din! Jeg har kjøpt den. :sjarmor:

Skrevet

Å stjele sånne småting høres ut som mine fyllehistorier... Som når jeg stjal en sykkel fordi jeg mente jeg fortjente den, og da kunne slippe å gå hjem... Dette er noen år siden, så jeg har ikke stjålet deres dørmatter :ler:

Forresten, så har jeg vært på utkikk etter en slik matte med den teksten på; Så hvor har dere kjøpt dem???

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor kjøpte du den? :D

Forbaska tjuvradder forresten

Gjest Gjest
Skrevet

Helt enig: Hva er vitsen...?

Jeg skjønner heller ikke vitsen med å stjele et tre(!) fra en eller annen, dra det hit, og sette det pent opp ved gjerdet vårt? (På innsiden)

Eller å legge en krans pent og pyntelig oppe på søplestativet vårt... ? (også på innsiden av gjerdet)

Dette var hva jeg våknet opp til i morges! Lite hyggelig :sur:

Hva med respekt for andres ting og eiendom?

Gjest Catwoman
Skrevet

Vi ble frastjelt L-en på bilen da jeg drev og øvelseskjørte. Under en øvelseskjøringstur skulle vi bar ekjapt inn på en bensinstajson - d avi kom ut var L-en vekk.

:roll:

Fostår heller ikke vitsen med sånt....

Gjest d'Arc
Skrevet

Noen stjal vår "ikke bare stå der - gå heller hjem" - dørmatte for ikke så lenge siden. Den var ny :grine:

Gjest Gjest
Skrevet
Å stjele sånne småting høres ut som mine fyllehistorier... Som når jeg stjal en sykkel fordi jeg mente jeg fortjente den, og da kunne slippe å gå hjem... Dette er noen år siden, så jeg har ikke stjålet deres dørmatter  :ler:

En sykkel er ikke en småting!

Sykkeltyver er ekstremt plagsomme!

Skrevet
En sykkel er ikke en småting!

Sykkeltyver er ekstremt plagsomme!

Jeg vet, og jeg hadde ikke tatt den hvis jeg hadde vært ved mine fulle fem...

Jeg synes det er dumt å stjele dørmatter, noens øvings-L, blomsterpotter og annet. Dessverre har jeg tatt slik ting når jeg har vært full og funnet ut at "jeg fortjener denne tingen" som jeg ellers aldri ville tatt fra noen.

Og dessverre har jeg ikke ryggrad nok til å levere det tilbake dagen etterpå (hvis jeg husker hvor jeg tok det fra)...

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Forresten, så har jeg vært på utkikk etter en slik matte med den teksten på; Så hvor har dere kjøpt dem???

Hvor kjøpte du den? :D

Forbaska tjuvradder forresten

Jeg kjøpte den på Dags Marked.

Får bare finne noe bedre og spikre den fast denne gangen. :ler:

Gjest splæsj
Skrevet
Jeg vet, og jeg hadde ikke tatt den hvis jeg hadde vært ved mine fulle fem...

Jeg synes det er dumt å stjele dørmatter, noens øvings-L, blomsterpotter og annet. Dessverre har jeg tatt slik ting når jeg har vært full og funnet ut at "jeg fortjener denne tingen" som jeg ellers aldri ville tatt fra noen.

Og dessverre har jeg ikke ryggrad nok til å levere det tilbake dagen etterpå (hvis jeg husker hvor jeg tok det fra)...

Jeg knabbet engang en madrass i fylla. Noen hadde satt den ut til lufting. :rodme:

Skrevet
Jeg knabbet engang en madrass i fylla. Noen hadde satt den ut til lufting. :rodme:

tenk viss de hadde satt den ut til lufting fordi noen hadde pisset i den, eller spydd på den, eller kanskje hatt diare på den, eller.. ja... skal ikke utdype mer.. ;)

Skrevet

"Stå ikke der å frys, gå heller hjem."-matter fåes kjøpt på plantasjen ;)

Gjest splæsj
Skrevet
tenk viss de hadde satt den ut til lufting fordi noen hadde pisset i den, eller spydd på den, eller kanskje hatt diare på den, eller.. ja... skal ikke utdype mer..  ;)

jo, men jeg brukte den ikke etterpå, en homo jeg bodde med (ja han var homo) spurte om han kunne få den, og det var helt greit.

Gjest Gjest
Skrevet

Tjuvradder! :frustrert:

Er enig med at folk må stjele bare for å stjele noen ganger. En gang hadde noen stjelt klessnorene våre. Ikke kan det ha vært fulletull heller, for det må ha tatt jævlig lang tid å knyte opp alle knutene, og vi hørte heller ikke noe som helst. Må legge til vi sov med vinduet åpent og klesstativet er rett utenfor soverommet vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...