Gå til innhold

Bryllups skravling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) Hei alle bruder.. skal vi møtes en dag når barn og menn er på barnehage og jobb?? eller en kveld.. Savner flere med den gløden og gleden jeg føler over å planlegge mitt bryllup..Blir ikke det samme med søsken og venniner ,men kansje med andre vordene bruder..Jeg er selv fra Fredrikstad.. vi skal gifte oss 9juni 2007.Hadde vært kjempe koselig å dele ider og høre andre ider.. noen som er interisert i dette..????

:klem: Bire

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frexting her!

Gifter meg 4.august 2007

Skrevet
:) hei sann..det var bra.. se hvor mange som svarer så ordner vi kansje ett møte på Tobias eller noe slikt.. :klem: Bire
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_sankthansbrura_*
Skrevet

:) Hei

Jeg bor i Fredrikstad og skal gifte meg 23. juni 2007.

Dette hørtes interessant ut og jeg kunne godt tenke meg å møte flere bruder å diskutere litt om det forestående bryllupet.

Hilsen fra

Sankthansbrura

Skrevet
:) Ja nå er vi tre stykker..hadde vært koselig å få møte andre vordene bruder..Skal vi avtale et møte vi tre ,så er det kansje flere som hiver seg på etter hvert..Hva passer for dere da.. :klem: Bire
Skrevet

Kveld/ ettermiddag passer for meg.

Skrevet

:) Skal vi møtes på tobias onsdag 14 juni(nå til onsdag) kl syv..??? Jeg tar med meg en rosa rose som jeg setter på bordet..Da vet dere hvor vi er ..

:klem: Bire.

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo dere som skal gifte dere i fredrikstad... vet om ei som er kjempe flink til å lage mat i bryllup.Ho har laget mat i tre bryllup der jeg har vært gjest...og helt fantastisk mat fikk vi.Tror ho lagde både blomster og bryllupskake også. bare som et tips hvis dere skulle ha behov....

kan skaffe navn dersom noen er intressert.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...