Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av de to siste månedene har jeg farget håret mørkt 2 ganger med slik farge som går ut etter 8 uker og en gang med permanent farge. Og nå vurderer jeg å farge det igjen, denne gang lyst. Tåler håret dette? Har lest skrekkhistorier om at håret faller av om man farger for ofte :overrasket: Og ettersom jeg nå er mørkebrun, må jeg bruke avfarging for at en lyseblond farge skal kunne sette seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke det faller av... Ja, det sliter på håret, men vær flink til å bruke hårkur på håret slik at det får pleie..

Tror ikke lys farge setter seg i mørkt hår. Gjorde ikke det på meg, måtte buke avfarging først..

Skrevet

ah, takk for hjelp :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det faller nok ikke av av så lite..

Det som sliter på håret og som folk har opplevd at det brekker av, er ekstrem bleking.

Bleking 'koker' håret, og de som gjør det mye, og ofte bleker det helt platina, de står i fare for å ødelegge håret.

Normal farging og bleking med måte har ingen ting å si.

Ville uansett gjort det hos frisør, og stripet det i tette striper, da striping ikke legger seg i hodebunnen, og håret blir dermed ikke så slitt.

Håret mitt lever i en helt annen verden etter at jeg begynte å bleke det hos frisør :)

Gjest Gjest
Skrevet

Frisøren min sa at bleking sliter veldig mye på håret, mens vanlig hårfarging er mye mye mildere så det sliter ikke noe særlig.

Gjest Fruktfat
Skrevet

du kan BLEKE det lysere, men ikke farge. og husk at om du bleker det kan det hende du må gjøre det i flere omganger. du må nemlig igjennom de fargene du har farget fra før...

Skrevet

Takk for tips :) Frisør er kanskje det lureste, men har dårlig erfaring med bleking hos frisør. Men får vurdere det en gang til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...