Diktern Skrevet 29. mai 2006 #41 Skrevet 29. mai 2006 Nå er det ofte sånn at ungdomspartia er mer "ekstreme" enn moderpartia - men detta kom ikke som nok sjokk, akkurat. Ja, ja. For øvrig har FrP (og KrF) et svært dårlig argument mot homofil adopsjon: "det er ikke en menneskerett å få barn" Skal man følge denne argumentasjonen fullt ut, kan man like godt forby adopsjon, da jeg vil tro veldig få av dem som adopterer kan få barn naturlig...
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #42 Skrevet 29. mai 2006 Å diskutere seriøst her er vel dødfødt. Som Diktern sier så er ofte ungdomspartiene mer ekstreme enn moderpartiene. Men jeg skjønner ikke hvorfor det legges så stor vekt på at de to karene er FrP-ere. De snakket vel for seg selv? De var jo ikke talsmenn for FpU.. Og folk fra alle partier kan da være "tankeløse". Jeg synes forresten at adopsjon er en veldig bra ting. De som apopterer kan være hetero, homofile eller hva pokker de vil, så lenge de har ressurser til å sørge for at et barn vokser opp i greie former, har det godt og blir et anstendig menneske.. Finnes så mange merkelige foreldre rundt omkring. Jeg synes ikke hvem som helst skulle hatt lov til å forplante seg. Bedre med et par gode homofile fedre enn et hetero par som egentlig er uskikket til å ha barn. Åh, om alle var enige med meg ville verden vært en så bra plass! :yinyang:
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #43 Skrevet 29. mai 2006 Angående generaliseringer, som Kvinneguden trekker frem i sitt n`te nedlatende "generalisering er vel bare lov når det handler om muslimer" ; er det ingen som ser at det er forskjell på to stusslige unge menn fra indre Troms som går ut i avisen en lørdag, og flere hundre tusen muslimer som brenner flagg og oppfordrer til voldshandlinger? Kanskje en liten forskjell først og fremst i antallet, eller på hvor langt de er villige til å gå for å nå sitt mål? ← Vel, jeg husker voldtektsskandalene for noen år siden, Schanckes nedslåing av en medpolitiker i en skoledebatt, truslene mot Rubina Rana, nazimøtet på Godlia kino, Hedstrøm, Kleppe, Simonsen og alle de andre rasistene Frp har 'kalvet' opp gjennom årene. Og Hagens angrep på svake grupper er et trekk han har hatt siden vi første gang hørte det enerverende gnålet hans. To stusslige unge menn fra indre Troms, liksom
Coronas Skrevet 29. mai 2006 #44 Skrevet 29. mai 2006 Jeg selv stemmer FRP. Men viste egentlig ikke at de var i mot homofile. Derfor melder jeg meg ut av politikken og stemmer blank neste gang. Herregud, jeg trodde virkelig at FRP hadde mer hjerne enn de andre partiene, men den gang ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå