Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #21 Skrevet 27. mai 2006 Utrolig bra å se noen faktisk tørre å vise hvilke argumenter de tenker seg mot homofil adopsjonsrett, slik at alle kan se hvor idiotisk det er. For homofile har jo ikke rett til å bli vurdert som adoptivforeldre i Norge i dag. Det er svært mange som støtter disse to FpU-ernes syn. ← I mitt hode er det ikke nødvendigvis sånn at de som er motstandere av at homofile skal kunne adoptere samtidig påstår at homofili er en sykdom. Men det er sikkert bare meg som tar feil.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #22 Skrevet 27. mai 2006 For homofile har jo ikke rett til å bli vurdert som adoptivforeldre i Norge i dag. Det er svært mange som støtter disse to FpU-ernes syn. Til og med endel homofile. Lederen i LLH (Jon R. Øyan) uttalte seg om dette for noen år siden. Lurer på om han har forandra syn nå, men han mente ihvert fall det var for tidlig at homofile skulle få adoptere, mye pga mobbing og at det ikke var til barnas beste. Det er helt hårreisende at han mener noe slikt. For at folk skal akseptere homofile og deres adoptivbarn, så må de jo begynne å "eksistere". Hvis folk var vant til at homofile adopterte, så hadde det vel vært lettere å godta det?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #23 Skrevet 27. mai 2006 Nå leste jeg artikkelen. Hallo- det handler om to mongiser fra et knøttsted i Troms. Ikke akkurat noen sentrale politikere. De to enkeltmenneskene har ufornuftige meninger, synes ikke det har noe med politikken til Frp å gjøre.
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #24 Skrevet 27. mai 2006 Nå leste jeg artikkelen. Hallo- det handler om to mongiser fra et knøttsted i Troms. Ikke akkurat noen sentrale politikere. De to enkeltmenneskene har ufornuftige meninger, synes ikke det har noe med politikken til Frp å gjøre. ← Enig i dette, vi kan ikke generalisere ut fra to personers skrudde holdninger. Særlig ikke hvis de er fra en middels stor kommune i Troms. Slike generaliseringer passer bare når vi snakker om muslimer.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #25 Skrevet 27. mai 2006 Hallo- det handler om to mongiser fra et knøttsted i Troms. Derfor desto mer dumt at VG lager en stor sak utav det.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #26 Skrevet 27. mai 2006 Slike generaliseringer passer bare når vi snakker om muslimer. Så sant, så sant!
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #27 Skrevet 27. mai 2006 http://www.nettavisen.no/innenriks/article646798.ece Om ikke mennesket sånn generelt sett stammer fra apene, er i hvert fall de aktuelle FPU'erne på Juliusnivå. ← Dårlig gjort å snakke nedsettende om Julius på denne måten.
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #28 Skrevet 27. mai 2006 Jeg foreslår en seriøs meningsmåling på Holmgang! ← Av typen: "Er det riktig at..." Jeg tror dessverre stemmerne på Holmgang gjenspeiler intelligensnivået i befolkningen generelt.
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #29 Skrevet 28. mai 2006 Dårlig gjort å snakke nedsettende om Julius på denne måten. ← Ja, jeg beklager. Det er bare det at de eneste andre kjente bysbarnet mitt er Sven O, og det er grenser for hva man kan trekke inn i sånne debatter.
Gjest Miloine Skrevet 28. mai 2006 #30 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Ja, jeg beklager. Det er bare det at de eneste andre kjente bysbarnet mitt er Sven O, og det er grenser for hva man kan trekke inn i sånne debatter. ← enig vi har jo allerede en egen tråd om de kongelige. Selv Julius er fornuftig nok til å holde kjeft, sammenlignet med to tullinger fra Troms. Dessuten mener jeg at Kartago bør ødelegges Endret 28. mai 2006 av Miloine
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #31 Skrevet 28. mai 2006 Dessuten mener jeg at Kartago bør ødelegges ← Er han også homo?
Gjest Miloine Skrevet 28. mai 2006 #32 Skrevet 28. mai 2006 Er han også homo? ← Hvem han? Mener du Julius Cæsar, han omtalte seg jo alltid i tredje person! På den annen side må jo Cleopatra ha vært transe ???
Galatea Skrevet 28. mai 2006 #33 Skrevet 28. mai 2006 Neimen, huff, kan ikke VG lage oppslag om folk i troms, da? hihi.. Er herfra selv, ja.. Men for å være alvorlig, tror ikke de gutta der kan tas særlig seriøst, har vært mye rart om særlig lederen av Lenvik FpU i lokalavisa.. Dvs, ikke mye rart, men HAN har mye rare meninger.. Akkja..
Gjest Miloine Skrevet 28. mai 2006 #34 Skrevet 28. mai 2006 Neimen, huff, kan ikke VG lage oppslag om folk i troms, da? hihi.. Er herfra selv, ja.. Men for å være alvorlig, tror ikke de gutta der kan tas særlig seriøst, har vært mye rart om særlig lederen av Lenvik FpU i lokalavisa.. Dvs, ikke mye rart, men HAN har mye rare meninger.. Akkja.. ← Tragiske uttalelser ja, men bare ikke si høyt at du er derfra Alle er ikke like sneversynte som disse to.
Freyja Skrevet 28. mai 2006 #35 Skrevet 28. mai 2006 hmmmm..... Det er ganske enkelt fantastisk. Tenk å kunne skrive et sånt innlegg...?! Nåvel - det er vel bedre at de trer frem og sier hva de mener. Så vet vi alle fall at de er idioter og mest sannsynlig ganske så uintelligente på alle plan. Heller det enn at de skal sitte på gutterommet og legge dystre planer ingen får vite om før de realiseres. Det er godt disse guttungene ikke uttrykker FrP's meninger. Får håpe de blir eksludert el. - så kan de kanskje heller stifte sitt eget parti. Idiotpartiet Nei til Homofili. Ja til FrP - nei til alle typer "rasisme" (homofobi må vel sies å være en form for rasisme)
Gabriella Skrevet 28. mai 2006 #36 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Angående generaliseringer, som Kvinneguden trekker frem i sitt n`te nedlatende "generalisering er vel bare lov når det handler om muslimer" ; er det ingen som ser at det er forskjell på to stusslige unge menn fra indre Troms som går ut i avisen en lørdag, og flere hundre tusen muslimer som brenner flagg og oppfordrer til voldshandlinger? Kanskje en liten forskjell først og fremst i antallet, eller på hvor langt de er villige til å gå for å nå sitt mål? For the record; jeg synes utspillet fra disse to er mer enn idiotisk. Men jeg er mer tilbøyelig til å skrive dette på kontoen for tilbakestående lenvikinger (de er noe for seg selv...) enn for FpUs generelle standpunkt. Endret 28. mai 2006 av Gabriella
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #37 Skrevet 28. mai 2006 enig vi har jo allerede en egen tråd om de kongelige. Selv Julius er fornuftig nok til å holde kjeft, sammenlignet med to tullinger fra Troms. Dessuten mener jeg at Kartago bør ødelegges ← Er han også homo? ← Det er en ødelagt by men tar ironien
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #38 Skrevet 28. mai 2006 er det ingen som ser at det er forskjell på to stusslige unge menn fra indre Troms som går ut i avisen en lørdag, og flere hundre tusen muslimer som brenner flagg og oppfordrer til voldshandlinger? Kanskje en liten forskjell først og fremst i antallet, eller på hvor langt de er villige til å gå for å nå sitt mål? ← Det tror jeg nok de fleste ser. Men husk for eksempel at de er dobbelt så mange som Mulla Krekar, det mest kjente objektet for den evige muslimgeneraliseringen. At du og jeg ser forskjellen betyr dessverre ikke at alle gjør det. KG har nok av tråder der man generaliserer ut fra én persons utsagn eller handlinger. 94,7 % av disse generaliseringene handler om innvandrere og/eller muslimer. De siste 5,3 % handler stort sett om kvinner eller menn.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #39 Skrevet 28. mai 2006 Nok et bevis på at Frp ikke er et liberalistisk parti, men et gammelkristent parti
Transe Skrevet 29. mai 2006 #40 Skrevet 29. mai 2006 FRP har alltid bert ett intolerant parti. Deres "myke" linje til homofili er en linje partiet har måttet ta, men mange der er uenig i den linja. Ett seriøst parti kan ikke vere homohater, og FRP ønsker å vere ett seriøst parti. Deres tolerante holdning til homofili er bare ett skalkeskul, det er mitt syn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå