Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Noe måtte han vel si for å komme i avisen.

Noen som vet hvor mange medlemmer det er i Lenvik Fpu? Jeg ser Lenvik ligger i Troms, og gjetter vilt på at deler av Troms er tynt befolket og konkluderer utfra det at antall medlemmer er to.

Det betyr at det er 100% av fpu-medlemmene i Lenvik som mener homifili skal forbys. Overført til et landsgjennomsnitt, så blir dette store og skremmende tall - for ikke å snakke om alle mørketallene.

Da er vi brått på 400% oppslutning her også - da blir det foreløpig uavgjort mellom de som vil forby homofili og de som vil at det skal innføres sharialover her i landet.

Dvs at det finnes 800% spennville idioter i dette landet - det er fali det.

Skrevet (endret)

Sånn. Da får frp stemmer fra de som er enig i denne homo-kritikken, og de får stemmer fordi fpu sentralt tar avstand fra dette, og skal rydde opp i saken.

Endret av punktom
Gjest Gjesta
Skrevet
Da er vi brått på 400% oppslutning her også - da blir det foreløpig uavgjort mellom de som vil forby homofili og de som vil at det skal innføres sharialover her i landet.

Dvs at det finnes 800% spennville idioter i dette landet - det er fali det.

Er ikke homofili forbudt under sharia, da? Kanskje de kan slå sine pjalter sammen, erkemuslimene og erketullingene?

Du skal ikke ha andre guder enn Khalid Hagen? (Siv Jensen har jo i rettferdighetens navn slaktet dem allerede)

Gjest Gjest
Skrevet
Er ikke homofili forbudt under sharia, da? Kanskje de kan slå sine pjalter sammen, erkemuslimene og erketullingene?

Du skal ikke ha andre guder enn Khalid Hagen? (Siv Jensen har jo i rettferdighetens navn slaktet dem allerede)

Dette blir heftig.

Alle homofile muslimer får omgående oppholdstillatelse i Norge (ref. UDI) som er 400% mot homofili og med et flertallsvedtak på 400% går inn for å innføre sharialover.

Kan jeg snart få en cognac?

Skrevet

De er vel ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen, de gutta der. Ganske facinerende egentlig, hvordan de ser ut til å vite at barn av homofile blir homofile selv, at barna blir mobbet, og at det er homser som har aids. Stikk i strid med de undersøkelsene som faktisk er gjort på området. Men de vet vel best selv... :roll:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes FrP har noen gode poeng. Håper de vinner neste valg. :klappe:

:ironi:

Skrevet
Jeg synes FrP har noen gode poeng. Håper de vinner neste valg. :klappe:

:ironi:

Og hvilke poeng er så det? :lurer oppriktig:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Og hvilke poeng er så det? :lurer oppriktig:

H*n brukte ironi-flagget, så det var nok ironisk ment.

Gjest nr. tre
Skrevet
http://www.nettavisen.no/innenriks/article646798.ece

Om ikke mennesket sånn generelt sett stammer fra apene, er i hvert fall de aktuelle FPU'erne på Juliusnivå.

:overrasket::forvirret::roll::murvegg::frustrert: Uff og uff. (ja jeg måtte bruke så mange emotiocons)

Sånn. Da får frp stemmer fra de som er enig i denne homo-kritikken, og de får stemmer fordi fpu sentralt tar avstand fra dette, og skal rydde opp i saken.

Det tror jeg dessverre faktisk er sant. :sur:

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg tror det er på tide å avskaffe demokratiet i dette landet. Det finnes altfor mange idioter her.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg tror det er på tide å avskaffe demokratiet i dette landet.

Det må vi vel stemme over.

Gjest Bodillen
Skrevet
Det må vi vel stemme over.

Jeg foreslår en seriøs meningsmåling på Holmgang!

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg foreslår en seriøs meningsmåling på Holmgang!

Ja, da vet vi at alt er i trygge, hvite og heterofile hender.

Skrevet
:overrasket: Hagen gikk ikke langt nok når i utrenskningene sine. Han burde ha tatt FrPU også da han holdt på.
Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket: Hagen gikk ikke langt nok når i utrenskningene sine. Han burde ha tatt FrPU også da han holdt på.

Den gang var vel disse to homofobene kun to små homofobesædceller. :ler:
Gjest Gjest
Skrevet
H*n brukte ironi-flagget, så det var nok ironisk ment.

Det stemmer! :)

Skrevet
Det stemmer!  :)

Det var godt å høre! Ble litt på krigsstien et øyeblikk! :ler:

Skrevet

Utrolig bra å se noen faktisk tørre å vise hvilke argumenter de tenker seg mot homofil adopsjonsrett, slik at alle kan se hvor idiotisk det er.

For homofile har jo ikke rett til å bli vurdert som adoptivforeldre i Norge i dag. Det er svært mange som støtter disse to FpU-ernes syn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...