Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Min favoritt body lotion/krem er fra body shop og har jordbær duft. Er det nok duft med "bare" body lotion, eller trenger man parfyme i tillegg til hverdags? Dessuten, jeg syns ofte body lotion gir bedre duft enn parfyme. Føler liksom at selv jeg blir varm så avgir huden deilig duft. Er det bare meg ?
Catzy Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Kommer an på om du vil lukte mye eller lite. Hvis det lukter litt av body lotionen, så trenger du nok ikke parfyme i tillegg, i hvertfall ikke til daglig. Men jeg er sånn at jeg blir småkvalm av folk som lukter mye, så jeg er kanskje litt for forsiktig. Catzy
Søtpotita Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Eg har fått høyre at eg luktar godt når eg kun har på body lotion. Så det går nok fint an å bruke utan parfyme i tillegg
Gjest a. Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 Jeg synes faktisk at parfymert bodylotion dufter lenger enn parfymer, så det er absolutt nok å bruke bodylotion om man foretrekker det.
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Enig med dem som allerede har talt. Parfymert bodylotion er nok. Jeg gikk bak ei jente inne på butikken i sted, og hun hadde dynket seg med så mye Jean Paul Gaulthier at det sved i øynene på meg, og det er attpå til en av favorittparfymene mine. Lurer på hvordan de stakkars luktecellene hennes har det, hvis de fortsatt finnes?
Gjest Cuddly Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg gikk bak ei jente inne på butikken i sted, og hun hadde dynket seg med så mye Jean Paul Gaulthier at det sved i øynene på meg, og det er attpå til en av favorittparfymene mine. ← Jeg var ute for en lignende episode en gang; var på en eller annen tilstelning hvor ei dame hadde overparfymert seg med den parfymen... Jeg likte den godt i moderate mengder, og hadde den hjemme i kjøleskapet. Etter dette fikk jeg totalt stygga på den parfymen og den ble gitt bort innen kort tid Selv sprayer jeg enten en liten sprut i halsen eller nakken, alt etter om jeg ønsker å kjenne den godt selv, eller jeg går gjennom en dusj med parfyme (mest dersom parfymen en litt sterk, eller jeg skal rett ut etterpå - da kan man fort virke overparfymert dersom man nettopp har tatt rett på huden). Endret 28. mai 2006 av Cuddly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå