Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min favoritt body lotion/krem er fra body shop og har jordbær duft. Er det nok duft med "bare" body lotion, eller trenger man parfyme i tillegg til hverdags?

Dessuten, jeg syns ofte body lotion gir bedre duft enn parfyme. Føler liksom at selv jeg blir varm så avgir huden deilig duft. Er det bare meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om du vil lukte mye eller lite. Hvis det lukter litt av body lotionen, så trenger du nok ikke parfyme i tillegg, i hvertfall ikke til daglig. Men jeg er sånn at jeg blir småkvalm av folk som lukter mye, så jeg er kanskje litt for forsiktig. :)

Catzy

Skrevet

Eg har fått høyre at eg luktar godt når eg kun har på body lotion. Så det går nok fint an å bruke utan parfyme i tillegg :)

Skrevet

Jeg synes faktisk at parfymert bodylotion dufter lenger enn parfymer, så det er absolutt nok å bruke bodylotion om man foretrekker det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig med dem som allerede har talt. Parfymert bodylotion er nok. Jeg gikk bak ei jente inne på butikken i sted, og hun hadde dynket seg med så mye Jean Paul Gaulthier at det sved i øynene på meg, og det er attpå til en av favorittparfymene mine.

Lurer på hvordan de stakkars luktecellene hennes har det, hvis de fortsatt finnes? :roll:

Gjest Cuddly
Skrevet (endret)
Jeg gikk bak ei jente inne på butikken i sted, og hun hadde dynket seg med så mye Jean Paul Gaulthier at det sved i øynene på meg, og det er attpå til en av favorittparfymene mine.

Jeg var ute for en lignende episode en gang; var på en eller annen tilstelning hvor ei dame hadde overparfymert seg med den parfymen... Jeg likte den godt i moderate mengder, og hadde den hjemme i kjøleskapet. Etter dette fikk jeg totalt stygga på den parfymen og den ble gitt bort innen kort tid :kvalm:

Selv sprayer jeg enten en liten sprut i halsen eller nakken, alt etter om jeg ønsker å kjenne den godt selv, eller jeg går gjennom en dusj med parfyme (mest dersom parfymen en litt sterk, eller jeg skal rett ut etterpå - da kan man fort virke overparfymert dersom man nettopp har tatt rett på huden).

Endret av Cuddly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...