Gjest leah :) Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Noen som vet hvilke vaksiner men trenger når man ska reise til afrika? tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en "hopp på" tur litt senere i sommer, men jeg trenger vel noen vaksiner da før jeg drar. Noen som hvilke og eventuelt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Vi tok ingen vaksiner før vi dro til Tunisa, men jeg ville hørt med et vaksinekontor for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 27. mai 2006 #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg har heller ikke tatt noen vaksiner når jeg har vært i Tunisia. Har vært der to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leah :) Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 Åkey, trodde man måtte ha vaksine. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 27. mai 2006 #5 Del Skrevet 27. mai 2006 jeg skal også til tunisia i sommer :-D gledermeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 27. mai 2006 #6 Del Skrevet 27. mai 2006 Anbefalinger fra folkehelsa finner du her Litt nedpå siden finner du Tunisia. Anbefaler Reiseklinikken hivs du bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #7 Del Skrevet 29. mai 2006 Sannsynligvis trenger du ingen vaksiner til Tunisia. Skal du først ta vaksine så oppsøk kommunen/bydelens smittevernkontor. Mye billigere enn private, som Reiseklinikken etc, og som regel like enkelt å få time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå