Gjest Monica Ø Skrevet 9. desember 2002 #1 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei ! Jeg har hatt div. smårpoblemer med pc`n og har blitt anbefalt å avinstallere og starte på nytt. Det jeg lurer på er; på pc så har jeg outlook og internett, vil disse to forsvinne ved en avinstallering ? Og hvordan får jeg de evnt tilbake ? Resten av programmene har jeg cdèr til. Dette er en hjemmepc fra jobben, med WindowsXP. Vil en avinstallisering drepe alle virus ? Jeg har også gjennom jobben Norman Virus Controll, men ingen cd til denne. Hva skjer med denne ved en avinstallering ? Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. desember 2002 #2 Del Skrevet 9. desember 2002 Mener du å formatere? I såfall slettes ALT på PC-en din. Programmer, dokumenter osv. Alle virus blir også borte. Hvis du har en recovery CD vil du kunne gjenopprette endel uten å slette dokumenter, men det anbefales å ta i mot hjelp fra noen som kan dette. Fort gjort å gjøre noe feil. Ta en back-up av dokumentene dine først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monica Ø Skrevet 9. desember 2002 #3 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei Lea ! Tusen takk for hjelpen. Jeg skal få noen mer datakyndige til å hjelpe meg. Kan jeg spørre deg om en annen ting ? Jeg har XP og på World så får jeg opp en melding om at den ikke klarer Macro, og at jeg kjører med sikkerthet høy. Jeg skjønner ingen ting jeg. World har funket bra helt til denne medlingen kom, hva kan jeg gjøre ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. desember 2002 #4 Del Skrevet 9. desember 2002 Den Word-saken er jeg jammen ikke sikker på. Helt ærlig, så er Word det progammet jeg bruker minst :-? Men du kan jo prøve å søke på hjelp i XP eller i Word. Tror kanskje at det er i XP svaret ligger. Hjelpefunksjonen i XP er dessuten veldig bra og gir deg svar på det meste. Søk f.eks på "Makroer" e.l. Bare fint å kunne hjelpe til litt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå