Gjest lureline Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 barna mine har fått øynene opp for Biola. jeg syns den er for sukkerholdig (8%) Noen som vet forskjellen på lettmelk, Biola og Cultura? hva er sunnest med tanke på sukker og fettinnhold. Mener ikke at det skal erstatte melk, men 1-2 glass om dagen blir det for mye?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Biola finnes jo som naturell. Jeg er enig i at man bør være skeptisk til å la ungene spise for mye fruktyoughert ol, siden det er veldig mye sukker i disse! Les ellers på tines hjemmesider for å lese om næringsinnhold ol.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Kanskje du kan få de til å begynne å like 0,1% fett fruktyoughert? De har noen veldig gode fra Youple (aner ikke hvordan det staves). De inneholder som du ser veldig lite fett, men også minimalt med sukker og er veldig gode. Jeg syns det hører litt mye ut med så mye biola, kanskje få de til å drikke mye mindre av det. Lettmelk tror jeg er det sunneste av de du nevner.
afr0dite Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 Mmmm... biola!!! Med blåbærsmak! Blåbær = antioksidanter = la barna kose seg med et glass om dagen! Ville bekymret meg mer over prisen! MOJE dyrt!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Bruk biola naturell og tilsett frukt og bær selv uten sukker. Hvis du bruker f.eks. banan blir det søtt nok. Mos frukt og bær lett, rør inn og la stå litt. Godt og sunt!
Tøyseklumpen Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Jeg synes nå heller en burde bekymre seg over hvor mye snop, brus og annet dritt unger i dag får i seg enn om barna drikker et eller to glass biola om dagen. Du vet best hva barna dine spiser gjennom dagen, og så sant de har et normalt, sunnt kostkold ellers, syns jeg bare de skal få drikke de to glassene hvis de er så glade i det. Drikk biola og cultura fordi det er godt! Det er nå min mening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå