Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Det er en mann jeg flørter litt med, som sier at han liker meg godt (som i at han kan se for seg et forhold). Jeg har sagt at sex og vennskap er greit, men et forhold blir vanskelig pga min datter... Jeg liker denne mannen veldig godt, men klarer ikke å se ham for meg som en "farsfigur", så å la ham møte jenta min er uaktuelt. Så hva gjør jeg? Avslutter det før det har begynt, eller møter ham når jenta min er hos faren og de kveldene hun har barnevakt? Noen der ute med erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Håpløst tilfelle. Du kan ikke ha noe som kalles forhold til en mann (noen mann) dersom du ikke til slutt innvolverer barn og resten av familien. Ut over det har du jo sex med hvem du vil...Så egentlig skjønner jeg ikke problemstillingen.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Jeg hadde definitivt ikke avsluttet forholdet. Er dere begge fornøyde med å treffes når du er barnefri så er det godt nok. Kos deg og nyt det Nå bør man jo heller ikke involvere barn før man vet at det er alvor. Jeg var sammen med kjæresten min i nesten ett år før ungene våre traff hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå