Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har møtt en gutt, og er vel blitt litt betatt. Saken er at det var han som var forelska først, og han har lagt an på meg en god stund nå før jeg til slutt begynte å gi etter i det siste har vi flørta litt og kommet nærmere og nærmere hverandre. Våre felles venner sier at han er helt lost i meg, og det sier han selv også (han er veldig åpen om hva han føler og vil). i går skulle han på fest, og vi ble enige om at han skulle ringe meg den kvelden. det synes jeg er litt koselig, for når jeg er på fest så tenker jeg alltid på han og sender et par meldinger til han. men jeg hørte ikke ett ord i går. ikke en melding, og ikke en sms. er utrolig skuffa nå, spesielt fordi han hadde sagt han skulle ringe liksom. han kan da ikke være så lost i meg som han sier hvis han glemmer å ringe? eller ikke holder avtaler? jeg vet ikke.... jeg er jo ikke sur, men ble litt betenkt bare. Hvordan hadde du reagert hvis du var i samme situasjon, og hva hadde du tenkt? lurer litt på hva jeg skal si hvis han ringer i dag jeg, om jeg skal si noe i det hele tatt....
Hu i Svingen Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Kanskje han ble veeeldig full? Da kan det stokke seg litt vet du.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 ok, han ringte nå. hadde visst vært veldig full, og hadde vært på byen. sammen med 4 jenter og eksen sin...
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 han sa: jeg tenkte på å ringe deg da, men så tenkte jeg at du sov sikkert så da skulle du få lov til å sove. så svarte jeg: ja, jeg tenkte kanskje du kom til å ringe siden du hadde sagt du skulle det. men jeg skjønner godt om du kanskje ble distrahert når du var på byen med eksen din.... åå, jeg hadde liksom ikke tenkt til å bli sur, men jeg klarte ikke....
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Det er jo mange som er venn med eksen sin og ikkeno mer enn det? Du får håpe det er tilfellet her! Han ringte jo iallfall
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 Jeg vet at han ikke har gjort noe galt, men jeg ble bare litt betenkt nå. er det noe vits i å fortsette med han her nå? fordi hvis det blir noe mer kommer jeg nemlig aldri til å takle noe sånt. Hvis vi blir sammen, og han stikker på byen med eksen sin og glemmer å ringe meg.... da kommer det ikke til å vare lenge allikevel Eksen var utro mot han. han var helt fullstendig lost i henne, og ble knust da det ble slutt. han brukte dritlang tid å komme over henne. og er han helt over henne? æsj, jeg er ikke noe glad i dag
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 27. mai 2006 #7 Skrevet 27. mai 2006 Jeg vet at han ikke har gjort noe galt, men jeg ble bare litt betenkt nå. er det noe vits i å fortsette med han her nå? fordi hvis det blir noe mer kommer jeg nemlig aldri til å takle noe sånt. Hvis vi blir sammen, og han stikker på byen med eksen sin og glemmer å ringe meg.... da kommer det ikke til å vare lenge allikevel Eksen var utro mot han. han var helt fullstendig lost i henne, og ble knust da det ble slutt. han brukte dritlang tid å komme over henne. og er han helt over henne? æsj, jeg er ikke noe glad i dag ← La han få slite vettet av seg for å få deg! dessuten.. man sier ikke at man er på byen med 4 venninner og eksen.. uten å såre???? dårlig gjort syns jeg iallefall. Hadde ikke lagt noe i det fremover annet enn å se om han "skikker" seg
Hu i Svingen Skrevet 27. mai 2006 #8 Skrevet 27. mai 2006 dessuten.. man sier ikke at man er på byen med 4 venninner og eksen.. uten å såre???? dårlig gjort syns jeg iallefall. ← Ja, for det er jo skikkelig omtenksomt å lyve.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #9 Skrevet 27. mai 2006 Det var bra han var ærlig mot deg og han ringte deg i dag. Da må han ha tenkt på deg straks han våknet. Ikke vær sur. Det kan ende med at du mister han. Man vet aldri hvordan det går i begynnelsen av et forhold men om jeg oppdager at en mann er sur og virker som han vil kontrollere meg, så kutter jeg han ut. Det eneste du kan gjøre er å se hvordan det går og håpe på det beste. Men glemmer han stadig å ringe og ikke holder avtaler, så glem han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå