Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 hvilken sang har dere valgt å ha når dere kommer inn kirka? synest den vanlige" filmsalutten" er fin jeg ... er det noen andre som skal ha den eller har hatt den? den minner meg aller mest om bryllup og er bare så fin.... det er typisk bryllupssmusikk for alle filmer oxo synest jeg.... men er litt intresert i å høre hvilken dere skal ha...
MarianneHR Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Vi hadde en som organisten hadde komponert inn, den heter "human tune" . Ut hadde vi den fra Øre.
superlove Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Jeg håper vi får bruke "How beautiful" med Twila Paris.
Lassie Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Vi skal ha Mendelsohns bryllupsmarsj (fra "En midtsommernatts drøm"). Den er liksom den som er bryllup for oss
Cupcake Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Vi skal ha "Wagner’s Wedding March" inn, og Mendelsohns ut. :-D
Gjest Neffi Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 Vi skal ha "Wagner’s Wedding March" inn, og Mendelsohns ut. :-D ← Nå har ikke vi kommet så langt ennå, derfor vet jeg ikke hvilken melodi disse har - men er det de typiske, klassiske? Kan man ha vanlig piano som inngangsmarsj, eller MÅ/burde/skal det være orgel? Thank u!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå