Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #1 Del Skrevet 18. mars 2002 Er det noen som har vært på viltsafari i Serengeti? Vurderer å dra med StarTours Temareiser dit neste år, og hører gjerne fra noen som har vært der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambrosia Skrevet 18. mars 2002 #2 Del Skrevet 18. mars 2002 Hallo!! For 3,5 år siden var vi i Kenya på viltsafari med Star Tour og temareiser.Det var en flott tur.Masse flotte opplevelser med alle de ""ville"" dyra på nærthold.Vi var innom SamburU-SHABA,MASAI MARA,NAKURU.Vi fikk se masse. Alt i fra parrende løver til løver som holdt på å jakte på noen sebra.Neshorn,gepard,elefanter,+++++ på nærthold.Men det er ikke mye privatliv du får ved å reise slik.Da vi reiste var det 3 norske par, noen danske par + masse svensker. Vi ble delt i grupper som kjørte sammen i bilene da vi var på safari.På fararien hadde vi også alle måltidene sammen. Men det var en kjmpetur. Vi hadde også en ekstra uke i MOmbasa til sol og bading. Jeg anbefaler deg temareiser som bare det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. mars 2002 #3 Del Skrevet 29. mars 2002 Har ikke vært i Serengeti selv, men noen venner av meg var med Startour dit for 3-4 år tilbake. Bare lovord å høre. Kjempetur.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Har vært på viltsafari i Kenya. Det var en kjempetur med masse opplevelser! Neste gang drar jeg på egenhånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå