Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #1 Skrevet 18. mars 2002 Er det noen som har vært på viltsafari i Serengeti? Vurderer å dra med StarTours Temareiser dit neste år, og hører gjerne fra noen som har vært der nede...
Ambrosia Skrevet 18. mars 2002 #2 Skrevet 18. mars 2002 Hallo!! For 3,5 år siden var vi i Kenya på viltsafari med Star Tour og temareiser.Det var en flott tur.Masse flotte opplevelser med alle de ""ville"" dyra på nærthold.Vi var innom SamburU-SHABA,MASAI MARA,NAKURU.Vi fikk se masse. Alt i fra parrende løver til løver som holdt på å jakte på noen sebra.Neshorn,gepard,elefanter,+++++ på nærthold.Men det er ikke mye privatliv du får ved å reise slik.Da vi reiste var det 3 norske par, noen danske par + masse svensker. Vi ble delt i grupper som kjørte sammen i bilene da vi var på safari.På fararien hadde vi også alle måltidene sammen. Men det var en kjmpetur. Vi hadde også en ekstra uke i MOmbasa til sol og bading. Jeg anbefaler deg temareiser som bare det. 12
Bertha Skrevet 29. mars 2002 #3 Skrevet 29. mars 2002 Har ikke vært i Serengeti selv, men noen venner av meg var med Startour dit for 3-4 år tilbake. Bare lovord å høre. Kjempetur.12
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #4 Skrevet 2. april 2002 Har vært på viltsafari i Kenya. Det var en kjempetur med masse opplevelser! Neste gang drar jeg på egenhånd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå