Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 27. mai - Maibrud`06 - lindas - betine - methea - Brudesløret - Laini Til lykke på den store dagen!
*Emma* Skrevet 27. mai 2006 #7 Skrevet 27. mai 2006 Gratulerer jenter! Gleder meg til å høre rapporter også håper jeg dere flasher noen bilder
Boogie Skrevet 28. mai 2006 #11 Skrevet 28. mai 2006 Tusen takk Heidi, og tusen takk til alle dere andre Minaller vakreste dag så langt, helt fantastisk. Alt gikk som det skulle, og alle gjesten hadde det bra!!!! Og det beste av alt, jeg kan kalle min forhenværende samboer for min MANN
Laini Skrevet 29. mai 2006 #12 Skrevet 29. mai 2006 Tusen takk alle sammen;-) Som mai brud sa, det var en herlig dag!!! Alt gikk som jeg håpet på, og det pleier ting svært sjelden å gjøre. Ville ikke gå hjem, hadde det så flott!! Lagt inn et bilde på galleriet under brudepar, fikk bare legge ut det ene hadde ikke diskplass nok på kontoen............. Mulig jeg lager en åpen bilde side et sted da så kan dere få se;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå