minienthe Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 jepp... han har fått sansen for egg så til de grader, koker jeg meg et egg så kan du banne på at han sitter og hyler frem til egget er ferdigkokt og nå har det faktisk blitt så ille at jeg må sette meg på et lukket rom for å få egget mitt i fred. annen mat er spennende det og men ikke så ekstremt som egg. det verste er at han aldri har fått det av meg heller men han fikk rappet en bit når det sto kakket på bordet en gang, kreket er ca 4 mnd så jeg lurer på hva den neste dilla hans blir har aldri opplevd maken til "dille" på ei katte jeg, flere som har lignende erfaringer ?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Minstepusen vår elsker pizza, og hun spiser til og med oliven med hvitløk. Og når jeg skal spise knekkebrød med brunost kommer hun opp på fanget før jeg rekker å sette tenna i det. Eggene vil hun ha rå, helst bare plommen.
minienthe Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2006 (endret) ja rå egg har jeg vært borti før... men bløtkokte ?? og denne vannvittige manien ? Endret 28. mai 2006 av smulemor
Gjest Catwoman Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Hadde en katt engang som var helt vill med tranpiller. Hun stakk ganske enkelt hull på kapselen med en tann - og slurpet i seg tranen inni.
minienthe Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2006 ugh... den var verre, egg er jo i det minste godt
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Min har dilla på fløtekrem: Kommer løpende med en gang man rister boksen eller starter mikseren.
minienthe Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2006 men er den så ille at du må stenge den inne på et eget rom mens du spiser/tilbereder ?
Gjest Hippopotamus Skrevet 28. mai 2006 #8 Skrevet 28. mai 2006 men er den så ille at du må stenge den inne på et eget rom mens du spiser/tilbereder ? ← Jepp! Det er mye forskjellig pusefrøken er glad i, men her er det hermetisk champignon som er det store! Da må døra stenges, hvis ikke blir det katt over hele kjøkkenbenken og null mat på oss
minienthe Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. mai 2006 puh.. godt det ikke bare er kreket mitt. noe så vannvittig som dette har jeg aldri sett, også egg da
jordbær Skrevet 29. mai 2006 #10 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Egg er bare fint for pusen. Masse proteiner, fett og annet digg som gjør pelsen og kroppen godt. En gang i uka pleier iallefall ilderfolk å mate med (rått sådan.. Men mange anbefaler kokt pga salmonellafare. Ikke et problem i norge)egg.. for de som liker det da Her i huset er det kokt skinke.. sukk.. Samboern har lagd den tiggepusen ut av minstemonstret vårt. Får litt kokt skinkepålegg (1/3 skive) til frokost og litt til middag og litt til kvelds. Ca en tilsammen. Prøver å begrense de to, pga salt..men. Endret 29. mai 2006 av jordbær
Sulosi Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Låner du ut hunden??? Har et egg jeg gjerne vil bli kvitt
minienthe Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 30. mai 2006 Låner du ut hunden??? Har et egg jeg gjerne vil bli kvitt ← hund ? he he, her går det i 4,5 mnd gammel kattunge
Gjest Catwoman Skrevet 31. mai 2006 #13 Skrevet 31. mai 2006 Her i huset er det kokt skinke.. sukk.. Samboern har lagd den tiggepusen ut av minstemonstret vårt. Får litt kokt skinkepålegg (1/3 skive) til frokost og litt til middag og litt til kvelds. Ca en tilsammen. Prøver å begrense de to, pga salt..men. Sånn var den siste pusen jeg hadde og. Hun var igrunn veldig kresen, men kokt skinke det elsket hun. Den katten som spiste tranpiller var igrunn en merkelig katt på alle måter. Litt sånn ur-katt. Hun var vill etter reker også, ikke sånne på boks men hele urenskede. Vi hadde en bolle med reker stående på kjøkkenbenken engang, og hadde lagt plastikk over så hun ikke skulle ta. Dumme som vi var trodde vi det hjalp. Men neida. Hun hadd bitt et svært hull i plastikken og forsynt seg. Jeg fant henne nede i gangen. Da hadde hun tatt med reker til seg og ungen sin (dette er mange år siden, så ungen er den katten over som spiste kokt skinke) Ungen lå og kikket dumt på reka forran seg og ante ikke hva hun skulle gjøre med den, mens mammaen gnafset i seg sin med skall og det hele. Så syntes hun tydeligvis ungen var litt utakknemlig for reka hun hadde fått, så hun dytet henne vekk og spiste opp reka hennes og.
jordbær Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 Hihihi.. De er litt søte:D Min stjal den stekte risen min en gang :-o (Den var sterk!) Alt bortsett fra løken var spist.. Men den hadde kommet i retur midt på gulvet da.. hihi. Stakkars matvrak.
Gjest titte-innom Skrevet 31. mai 2006 #15 Skrevet 31. mai 2006 Den lille pusen min ble helt tullete en gang jeg hadde kokt meg egg, den har aldri smakt egg før og fikk ikke smake da heller. Men hun var helt besatt så jeg måtte bare kaste egget i meg. Ellers har hun lyst til å smake på det meste men jeg vil ikke ha en tiggerkatt så hun får middag på sitt fat på sitt matsted når vi skal spise middag, og da er det ingen masing på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå