Gjest giva Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 når man slutter å syns det er godt å kysse med kjæresten, begynner man da å få venne følelser?
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Nei.. Jeg synes det er godt å kysse kamerater. Og mange andre som jeg tilfeldig møter på party! At man ikke synes det er godt å kysse typen må være kjedlig! Avtenning= kanskje ikke venner engang tilslutt!
jenta27 Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 Jeg tror jeg ville ha tatt det som et lite varsel ja dersom jeg ikke lengre syns det var godt å kysse med kjæresten min lengre. Når sant skal sies så finnes det mennesker som ikke er så glad i å kysse i utgangspunktet, men hvis du tidligere likte å kysse kjæresten, og ikke nå lengre ville jeg ha tenkt at noe lå bak. Det trenger ikke være at man ikke føler noe for sin kjære lengre, det kan også være pga en konflikt, at man er sliten, deprimert osv. Men jeg ville som sagt ha tenkt meg om da ja.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 når man slutter å syns det er godt å kysse med kjæresten, begynner man da å få venne følelser? ← Jeg liker ikke kysse samboeren min lenger, han er ikke god til å kysse( ja jeg burde sikkert ha sagt det til han) + at jeg ikke er så glad i å kysse heller. Men fantaserer om å kline med en annen.. huff jeg har mye å ordne opp i om dagen, men jeg drar det ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå