Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #21 Skrevet 3. juli 2006 Dette kan avhjelpes ved å trene bekkenmuskulaturen. Det overrasker meg at det finnes unge kvinner med så slapp muskulatur at de tilogmed får inn luft mens de bøyer og tøyer! Gjør noe med det, så vil både du selv og mannen få det mye bedre under sex. Kan huske at jeg opplevde dette for mange år siden selv, og jeg også trodde det var normalt og ikke noe å gjøre noe med. Det dreier seg ikke bare om bekkenbunnen, også de indre musklene i skjeden og musklene i buken. Kjernemuskulaturen om du vil. Disse musklene trenes bra med f.eks. pilates og mageøvelser på ball. Det som skjer er at når skjedeveggene er svake og heller ikke støttes opp av sterk kjernemuskulatur, gir de lett etter og fylles dermed med luft f.eks. av inn-ut bevegelser. Og da hjelper det ikke å bare ha en sterk bekkenbunn. Man får ikke blåst luft inn i en stram ballong samme hvor mye man prøver! Jeg bruker et "treningsapparat" innvendig også, som er fjærbelastet og fungerer slik at man må klemme det sammen med de indre musklene i skjeden. Alle muskler i kroppen trenes lettere med belastning. Disse innvendige skjedemusklene blir veldig raskt sterkere! Bare kvaliteten på orgasmene man får med sterk muskulatur er verdt bryet i seg selv.. For ikke å snakke om fordelene for mannen da! Har hatt samme mann siden jeg var 20 - han sier jeg er mye trangere nå enn da. Og så kjenner han mye bedre sammentrekningene under min orgasme nå. Det er heller ingen uting... Dere behøver IKKE å avfinne dere med svake skjedevegger som suger inn luft under samleie - uansett stilling! *Dame 40*
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #22 Skrevet 3. juli 2006 Man kan ikke slippe den ut...det er et konstant luftrom der inne, og når penis går inn og ut, skjer det jo for hver gang ny luft presses inn og ut, ikke sant. ← Hvis du har konstant luftrom i skjeden bør du få sjekket deg hos en gynekolog. Skjedeveggene skal ligge inntil hverandre uten luft i mellom sånn til vanlig. Det er hvis musklene er svake at det slippes inn luft ved forskjellige bevegelser - med eller uten sex.
BMD Skrevet 4. juli 2006 #23 Skrevet 4. juli 2006 Jeg bruker et "treningsapparat" innvendig også, som er fjærbelastet og fungerer slik at man må klemme det sammen med de indre musklene i skjeden. Alle muskler i kroppen trenes lettere med belastning. Disse innvendige skjedemusklene blir veldig raskt sterkere! Nå ble jeg nysjerrig: Hva heter den typen apparater? Er det som vanlige vaginakuler bare at de er myke?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #24 Skrevet 5. juli 2006 En del av disse problemene skyldes mannen: når han har for lite utstyr skjer slikt. ← Hah! Det er ikke sant! Jeg er jente, har nettopp hatt samleie med en som var akkurat passe, og likevel kommer denne lyden(fiselyd). Det er flaut og jeg vet ikke om han syntes det var noe særlig. Litt usikker på om han vil ha sex med meg igen. Men da er det hans tap for jeg ble fortalt at jeg er god i senga!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå