Gjest Sjomp Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Synes luftelyd under sex-akt er meget flaut og pinlig. Er det mulig å gjøre noe med det? Synes det var kjempeflaut og ekkelt. typen sa at det blir borte hvis jeg strammer musklene mine der nede..? Kan det stemme?
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 (endret) Stikke fingeren inn og slippe ut luften, slik at den ikke høres? Det har forresten ingenting med musklaturen å gjøre. Endret 26. mai 2006 av Binna
Gjest d'Arc Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Ikke skræææv så mye, og ikke la penis gli for langt ut etter hvert støt.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 Synes luftelyd under sex-akt er meget flaut og pinlig. Er det mulig å gjøre noe med det? Synes det var kjempeflaut og ekkelt. typen sa at det blir borte hvis jeg strammer musklene mine der nede..? Kan det stemme? ← Lydene hadde vel blitt borte om han hadde hatt større utstyr også.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Stikke fingeren inn og slippe ut luften, slik at den ikke høres? Det har forresten ingenting med musklaturen å gjøre. ← Man kan ikke slippe den ut...det er et konstant luftrom der inne, og når penis går inn og ut, skjer det jo for hver gang ny luft presses inn og ut, ikke sant.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 og ikke la penis gli for langt ut etter hvert støt. ← ...og det er det hun som kontrollerer?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #7 Skrevet 27. mai 2006 Sex er aldri så bra som når det fises fra begge hull.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #8 Skrevet 27. mai 2006 En del av disse problemene skyldes mannen: når han har for lite utstyr skjer slikt.
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #9 Skrevet 27. mai 2006 Man kan ikke slippe den ut...det er et konstant luftrom der inne, og når penis går inn og ut, skjer det jo for hver gang ny luft presses inn og ut, ikke sant. ← Nei, det stemmer hvertfall ikke for meg, ikke noe konstant luft der inne.. Jeg tenkte på "fiselyder" som kan komme derfra, det kan "slippes ut". Det kan også komme av at jenta "suger inn" luft. Kommer det luftelyder hele tiden se tipsene over.
Daiquiry Skrevet 28. mai 2006 #10 Skrevet 28. mai 2006 Har lest at hvis damen strammer musklene når han trenger inn første gang, så slipper man denne lyden...
Gjest d'Arc Skrevet 28. mai 2006 #11 Skrevet 28. mai 2006 ...og det er det hun som kontrollerer? ← Nei, men kanskje hun kan si det til han som ligger oppå henne?
Ellisiv Skrevet 28. mai 2006 #12 Skrevet 28. mai 2006 Når du blir tryggere på deg selv tenker du ikke over disse lydene. Det er helt normalt
Dr.Ittsekk Skrevet 30. mai 2006 #13 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg har et par slike liggende ved sengen hvis det skulle bli for ille. Som dere ser har man fremdeles muligheten til å høre partnerens stønning og den små skitne praten, men ikke noe annet. http://www.wuerth.no/bilder/horselvern.jpg Innlegget er endret i h.t. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 30. mai 2006 av Trille
dragonfly Skrevet 18. juni 2006 #14 Skrevet 18. juni 2006 Synes luftelyd under sex-akt er meget flaut og pinlig. Er det mulig å gjøre noe med det? Synes det var kjempeflaut og ekkelt. typen sa at det blir borte hvis jeg strammer musklene mine der nede..? Kan det stemme? ← Jeg kvapp faktisk første gang jeg opplevde det. Nå når jeg skjenner meg "luftig" før sex går eg ut på badet legger meg ned (uten noe på nedtil) med beina i være så langt bak mot hodet jeg får de og gjerne sprer. flere ganger.
Amalie_85 Skrevet 18. juni 2006 #15 Skrevet 18. juni 2006 Syns det er værst når vi er ferdige og han trekker seg ut. Da kjenner jeg lufte komme inn noen ganger. Uffe. Så kan jeg gå å "små-fise" til bade Men det har aldri plaget hverken meg eller han at slike ting kan skje.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #16 Skrevet 18. juni 2006 Hehe, ikke noe særlig, det der, nei. Jeg synes det ble verre den perioden jeg drev med knipeøvelser, jeg. Det er mest pinlig utenfor senga, da. Jeg skal lete etter noe under sofaen og så kjenner jeg at alt åpner seg og "suger" luft inn. Da vet jeg jo at når jeg reiser meg igjen, kommer det en fiselyd. Hyggelig... Eller under felles uttøyinga etter aerobic-timen...
Gjest joje Skrevet 18. juni 2006 #17 Skrevet 18. juni 2006 Kjæresten min og jeg pleier bare å overse det vi. Jeg synes egentlig ikke at det så veldig mye å være flau over heller.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #20 Skrevet 1. juli 2006 I noen stillinger blir det luft "med inn", og jeg synes det er ekkelt, nesten vondt. Kjennes ut som jeg har en oppblåst ballong på innsiden;urgh.....Så da klemmer jeg skjeden sammen og "nedover" og får luften ut.Lyd blir det, men bedre å få ut alt på en gang istedenfor fiselyder ved hvert støt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå