Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg nysgjerrig.. hvor ofte har dere sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi.. så ikke den rett under her.. :sjenert::)

Gjest d'Arc
Skrevet

Vi ser hverandre 3-4 ganger i uka, så jeg vil si det blir 4-5 ganger i uka.

Nå er han borte, så nå blir det ikke noe på meg. :sur:

Skrevet

Rundt 3 ganger i uka, syns det er bra nok

Skrevet

Litt opp og ned, ut og inn. Vi har levd en stresset tilværelse det siste året. Da har det blitt litt mindre enn før. Vi har nesten byttet på å ha liten lyst i perioder. Men det blir kanskje sånn gj.snittlig 2-3 ganger i uken.

Skrevet

Er i et avstandsforhold, så når vi ser hverandre blir det flere ganger for dagen... :)

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Vi er samboere da, så da er svaret så ofte som mulig ;)

En til flere ganger om dagen

Endret av Miloine
Skrevet

3-6 dager i uka. Og noen ganger bare en gang, mens andre ganger flere ganger per dag

Skrevet

1-6 ganger i uka. Det varierer så mye.

Skrevet

Ca. 1-2 ganger i måneden. Alt for lite. Nå planlegger jeg å flytte fra samboeren min, så da blir det nok en lang periode uten noe sex.

Gjest Gjest_laika_*
Skrevet
Samme her

huff så tragisk.....vi har ihvertfall 3-6 ganger i uka... men ville gjerne hatt mer om min kjære samboer ikke jobbet så mye..... :)

Skrevet
huff så tragisk

Det finnes laaangt mer tragiske ting man kan bli utsatt for enn å ikke få sex.

Å være skikkelig desperat må være mye verre :P

Skrevet
:humpe: Vi gjør det nesten hver dag.. Men mellom 4-7 ganger i uka... Klart at nå som sommeren nærmer seg, så stiger lysten min EKSTREMT :ler: Men jeg jobber i ganske hardt og mye, og han har eksamen nå, så det er klart at noen ganger mindre enn andre.. Men igår kveld tok vi boblebad.. :sjarmor: Gleder meg til ikveld ;)
Skrevet

Hm.... har sex ganske ofte faktisk.... hver gang vi er med hverandre for å si det sånn.... så det må vel bi mellom 4-12 ganger i uken. om ikke mer da

Gjest Malina
Skrevet

Det kan variere litt,men 5-8 ganger i uken er vel status nå ;)

Gjest daydream
Skrevet

nå er jeg singel, men i forhold vil jeg ha MINST en gang om dagen;) jeg er veldig seksuell av meg, noe som er frustrerende i disse single tider :roll: nei, sexleketøy er ingen god erstatning!

Skrevet

Sex? Hva er det, egentlig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...