Gå til innhold

ting

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med å bruke "ting"inni seg??

er jeg unormal når jeg liker store ting inni meg(jeg er 22 år)

Noe av det beste jeg har prøvd er 12l flaske.

Er litt nervøs for at jeg kan ødlegge meg med å bruke for stort.

Men jeg vil hele tiden ha større og større ting inni meg.

Er jeg alene om dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ubruklig

Tror nok langt i fra du er alene om dette. Mange jenter liker å prøve dette, men du skal selvføgelig ikke gjøre noe som skader deg da-helst.

Men det skal veeeldig mye til. Men at du over litt tid kan bli litt vid uten noen annen form for trening kan hende.

Dette er jo ganske spennende greier egentlig det. Valget er ditt, bare vær forsiktig.

En 1/2 liters flaske er etter min mening en bra størrelse, men større burde også gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

banan, agurk, dildo, parfymeflasker (hvor korken ikke kan løsne), masse gøye tingelinger i kjøkkenskuffen... alt man kan tenke seg går an. Noen ganger når jeg er skikkelig kåt, tar jeg meg en runde rundt i huset- på skattejakt *ler* Bare det å gå på "skattejakt" for meg opphisset... faktisk så opphisset at jeg nyser! Da er man kåt da!!! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
banan, agurk, dildo, parfymeflasker (hvor korken ikke kan løsne), masse gøye tingelinger i kjøkkenskuffen... alt man kan tenke seg går an. Noen ganger når jeg er skikkelig kåt, tar jeg meg en runde rundt i huset- på skattejakt *ler* Bare det å gå på "skattejakt" for meg opphisset... faktisk så opphisset at jeg nyser! Da er man kåt da!!! *ler*

Hehe.... sikker på at du ikke nyser fordi du har så mye støv liggenes i huset??

Skattejakt kan jo frembringe både det ene og det andre det!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...