Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Hei! Jeg trenger litt sang hjelp her! Hørte en sang på kanal 24 i programmet til Johan Golden tidligere i dag som jeg så gjeren skulle vist hva heter. Det var en jente som synger, har litt lik stemme som Marit Larsen. Husker bare noen setninger av sangen; "forget everyone" og "she taught not to stare...." Ikke mye å gå etter, men jeg er blitt helt opphengt i finne ut navnet på denne sangen
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Hei! Jeg trenger litt sang hjelp her! Hørte en sang på kanal 24 i programmet til Johan Golden tidligere i dag som jeg så gjeren skulle vist hva heter. Det var en jente som synger, har litt lik stemme som Marit Larsen. Husker bare noen setninger av sangen; "forget everyone" og "she taught not to stare...." Ikke mye å gå etter, men jeg er blitt helt opphengt i finne ut navnet på denne sangen ← Da har vel Kanal24 spillelisten, vil jeg anta. Og de blir sikkert kjempehappy når de oppdager at de faktisk har en lytter.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Og endelig fant jeg det ut! Etter flere timers intense leting Det var Karin Park - The Bachelorette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå